Morfeo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg tipper du kan bruke den i alle spill som støtter Classic Controlleren, som jo er en del. Så kan vi jo håpe at den også kan brukes i stedet for Gamecube-kontrolleren i de spill som støtter det, men kjenner jeg Nintendo rett, så ville jeg ikke holdt pusten for akkurat det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det jeg gleder meg til er Wii U GamePad, og 6,2 tommer stor pekeskjermen, og de 2 analoge styrespakene som kan trykkes ned for ekstra funksjoner. Hm om jeg bryr meg om grafiken ja litt men ikke så mye da, men playstation-3 har jo bra grafikk da synes jeg. Men wiiU skal jo vere 50 bedre en playstation-3 og xbox-360 da er ikke farlig da for wiiU kommer ha dårligere graffikk en hva ps4 og xbox-740 kommer ut da. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 blir jo veldig spennende å kjenne på pro kontroller også,visst den blir like behagelig som den ser ut så er det helt toppers!tror faktisk den blir bedre en x360 sin da den ikke har batteripakke under og at den har en skikkelig D-pad.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Kommer det noen "voksen" spill til Wii u? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Kommer det noen "voksen" spill til Wii u? Zombie U, Darksiders 2, Mass effect 3, Assassins Creed 3? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Kommer det noen "voksen" spill til Wii u? Dette kommer an på øynene som ser. Etter min mening er det puzzlebaserte gameplayet i Zelda mer voksent enn mye av det som vanligvis regnes som "voksent", men om du tenker på spill med 18-års aldersgrense, så kan du jo se ovenfor. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Er det annonsert noe Zelda spill til Wii U? Er den bakoverkompatibel med Gamecube spill? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Nei og nei. Men det er vel ikke spesielt vanskelig å tenke seg at det vil dukke opp et Zelda-spill etterhvert. 1 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Og en annen ting, blir den sonefri? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det finnes det vel ingen kommentarer om tror jeg, men tror ikke du skal forvente det da ingen av Nintendos konsoller har vært det. Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Og en annen ting, blir den sonefri? Jeg leste et sted – husker ikke hvor, så jeg har ingen lenke til kildeartikkel du kan lese – at Nintendo sa noe med omtrent denne ordlyden: "For å overføre nedlastede spill fra Wii til Wii U, må begge maskinene være fra samme region". Så der har vi vel svaret? 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Nå ble det akkurat bekreftet i Famitsu at den er regionsperret. Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Og en annen ting, blir den sonefri? Jeg leste et sted – husker ikke hvor, så jeg har ingen lenke til kildeartikkel du kan lese – at Nintendo sa noe med omtrent denne ordlyden: "For å overføre nedlastede spill fra Wii til Wii U, må begge maskinene være fra samme region". Så der har vi vel svaret? Nå fant jeg kilden: http://www.n-europe.com/forum/showpost.php?p=1490519&postcount=3512 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) http://www.elkjop.no...emium-pack-sort Inkludert i Premium Pack: - Spillet Nintendo Land™ og ZombiU™ - 32 GB interminne for lagring - Wii U-konsoll (sort) - Wii U GamePad (sort) - Hvor er den????? (Pro Controller) - Wii U AC-adapter - Wii U GamePad AC-adapter - HDMI-kabel - Sensor Bar - Wii U GamePad-stasjon - Wii U GamePad-støtte - Wii U konsollstøtte 3700kr og uten Pro Controller, hva er det som foregår med info angående Wii U... Endret 27. september 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Er nok bare en glipp ifra Elkjøp, som har forøvrig vært ekstremt trege med å få opp info om Wii U synes jeg. Dyrest er dem også når det kommer til denne Zombie U utgaven. Andre selger denne til 3499,- + frakt mens Elkjøp da skal ha 3700,- + frakt. Synd Gamezone som jeg har bestilt av skal ha så mye i frakt, så en havner bare 70kr tror jeg det var under Elkjøp. Men da igjen så har jeg mer tro på at Gamezone faktisk klarer å levere denne før lanserings datoen eller ihvertfall på dato en Elkjøp. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 http://www.elkjop.no...emium-pack-sort Inkludert i Premium Pack: - Spillet Nintendo Land™ og ZombiU™ - 32 GB interminne for lagring - Wii U-konsoll (sort) - Wii U GamePad (sort) - Hvor er den????? (Pro Controller) - Wii U AC-adapter - Wii U GamePad AC-adapter - HDMI-kabel - Sensor Bar - Wii U GamePad-stasjon - Wii U GamePad-støtte - Wii U konsollstøtte 3700kr og uten Pro Controller, hva er det som foregår med info angående Wii U... Som jeg svarte en annen kar i nintendokaféen, de forskjellige pakkene inneholder akkurat det samme uavhengig hvor du kjøper den pakken du velger. Det er ikke butikkene som bestemmer hva som skal være i pakken eller ikke. Men om en butikk kjører på med tilbud på en wii u pakke med et ekstra spill eller noe annet inkludert, så er det en annen sak. Selv om Elkjøp er dyreste på zombiupakken så bestilte jeg der i fra. går jo nesten opp i opp når man teller med frakt. Også har jeg ingen dårlige erfaringer med bestillinger fra dem heller. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Fra Nintendo.no. Jeg antar de har korrekt informasjon siden det er en offisiell side: ZombiU™ Premium Pack Svart Wii U-konsoll med 32GB internminne Svart Wii U GamePad Svart Wii U GamePad-pekepenn Wii U GamePad-ladestasjon Wii U GamePad-stativ Wii U-konsollstativ Wii U-strømadapter Wii U GamePad-strømadapter HDMI®-kabel (1,5m) Sensorbar Spillet ZombiU™ Svart Wii U Pro Controller Nintendo Network Premium-medlemskap http://www.nintendo.no/wiiu/wiiu Altså inkludert Pro Controller, men IKKE NintendoLand. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Gleder meg sykt til ZombieU 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Gamezone setter nå folk i vente liste på Premium utgaven, Zombie U utgaven er borte fra utvalget. Og det mest skremmende er at dem sletter din ordre om dem ikke får inn nok maskiner. Meget merkverdig måte å gjøre det på... Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 I grunn glad jeg ikke bestilte der i fra da. La inn en bestilling i fra Elkjøp på ZombiU utgaven samme dag den ble lagt ut på nettsidene. Gleder meg sykt til ZombieU Det tror jeg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå