Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Wii U


Are fra Moss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det blir til at jeg avbestiller min wii u :hmm: specs imponerer ikke meg tror neppe denne klarer 1080p på alle spill som nintendo (fat reggie) lovte på e3

 

Er vel aldri blitt sagt at den skal klare alle spill i full HD, men at alle spill skal være i HD?

 

Men dem som kjøper en Wii U pga dem forventer vesentlig bedre grafikk vil nok uansett bli skuffet, dem som kjøper den for unike spill opplevelser i form av eksklusive spill og funksjoner med den nye håndkontrolleren derimot blir forhåpentligvis positivt overasket.

 

Men om hardware og så bra grafikk er viktig for deg så er jo Pc veien å gå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestillte ZombieU bundle fra cdon den 18'e,er gammel kunde dær og har aldri hatt problemer med de, så jeg bestiller lett derfra:)har måtte returnere feilvare som gikk helt smertefritt og de er snar å behandle saker..tror ikke denne pakken blir noe særlig billigere så best å være på den sikre siden da Nintendo har en tendens til å selge unna..dette med at Elkjøp/Lefdal er så treg å justere pris forundrer meg,de viser jo ikke intersesse i det HELE tatt,snakk om latskap!de får ikke noe kjøp av meg hværtfall..

 

Litt artig hvordan ting har snudd seg,de eneste konsollene jeg har hatt på releas er NES og Snes,ellers har jeg alltid avventet med kjøp..WiiU er en konsoll jeg var MEGET skeptisk til å hadde hvertfall ikke no planer om kjøp dette året,men etter siste avsløringer sku det faktisk bli forhåndsbestilling!:) jeg sunes WiiU virker utrolig spennende å 3500kr er faktisk ikke mye når ZombieU og pro kontroller er med i pakken..GLEDIIINGS!:)

Lenke til kommentar

Da ble det en Zombie U utgave på meg også, bestilte ifra Gamezone jeg. Cdon er greie om det er ting du ikke vil ha på lansering osv da dem er trege.

 

Samt Gamezone er kjent for service, selv om jeg synes 180kr i frakt var noe stivt. Men dem pleier å få varene levert på tidspunkt og det er viktig for meg akkurat her slik :)

 

Tragisk av Elkjøp å være så trege, dem har mista ballen her slik synes jeg. Leser akkurat nå at i Usa så er Premium utsolgt hos Gamestop og en må nå sette seg opp på vente liste.

 

Lover bra for Nintendo det her.

Lenke til kommentar

Da ble det en Zombie U utgave på meg også, bestilte ifra Gamezone jeg. Cdon er greie om det er ting du ikke vil ha på lansering osv da dem er trege.

 

Samt Gamezone er kjent for service, selv om jeg synes 180kr i frakt var noe stivt. Men dem pleier å få varene levert på tidspunkt og det er viktig for meg akkurat her slik :)

 

Tragisk av Elkjøp å være så trege, dem har mista ballen her slik synes jeg. Leser akkurat nå at i Usa så er Premium utsolgt hos Gamestop og en må nå sette seg opp på vente liste.

 

Lover bra for Nintendo det her.

 

Det frister å gjøre det samme. Men jeg er ny kunde hos Gamezone, og må da betale med kort. Det frister lite dersom Elkjøp skulle komme med en bedre pris på ZombiU utgaven senere. Tar jo litt tid å få pengene tilbake på konto når jeg da avbestiller. What to do, what to do...

 

Edit: Og 180,- i frakt var litt drøyt, ja.

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Jeg har pre ordret hos gamezone, men jeg blir syklig gal av og vente på.

Nintendo Wii U Konsoll Premium ZombiU+6 spill da, 4 spill er pre ordret

F**n det er 69 dager til da, 1 dag hadde vert bedre da, men blir fullstendig gal av ventingen da.

Er sikkert flere som blir gale av å vente wiiU da

http://www.gamezone....0000047468.aspx

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

 

Er vel aldri blitt sagt at den skal klare alle spill i full HD, men at alle spill skal være i HD?

 

Men dem som kjøper en Wii U pga dem forventer vesentlig bedre grafikk vil nok uansett bli skuffet, dem som kjøper den for unike spill opplevelser i form av eksklusive spill og funksjoner med den nye håndkontrolleren derimot blir forhåpentligvis positivt overasket.

 

Men om hardware og så bra grafikk er viktig for deg så er jo Pc veien å gå.

 

Kloke ord.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt wii før.

 

Hva er det jeg trenger hvis flere vil spille, fungerer det fint med vanlig wii kontrollere? Eller kommer det noe bedre med wii u.

 

Fks det mario chase spillet. Da må jeg jo kjøpe 3 andre kontroller også?

 

Hver Wii U supporter bare to av de nye kontrollerne, så man må nesten ha noen Wiimotes også. I tillegg er det jo den nye Pro-kontrolleren, så er litt forvirrende om man ikke har hatt Wii. Jeg vil anbefale deg å tenke nøye gjennom hvilke spill du tror du vil spille sammen med flere spillere, og så skaffe deg kontroller som passer til det. Mest sannsynlig blir det vel noen Wiimotes.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt wii før.

 

Hva er det jeg trenger hvis flere vil spille, fungerer det fint med vanlig wii kontrollere? Eller kommer det noe bedre med wii u.

 

Fks det mario chase spillet. Da må jeg jo kjøpe 3 andre kontroller også?

 

Hver Wii U supporter bare to av de nye kontrollerne, så man må nesten ha noen Wiimotes også. I tillegg er det jo den nye Pro-kontrolleren, så er litt forvirrende om man ikke har hatt Wii. Jeg vil anbefale deg å tenke nøye gjennom hvilke spill du tror du vil spille sammen med flere spillere, og så skaffe deg kontroller som passer til det. Mest sannsynlig blir det vel noen Wiimotes.

Denne pro kontrolleren, er dette som en vanlig ps3/xbox kontroll som jeg er kjent med? I så fall hadde jo de vært best. Holder med en av de kontrollene med skjerm :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...