DementedAlbino Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Har alltid likt FIFA og vært en stor tilhenger av dette spillet, men i løpet av det siste året har jeg gått mektig lei av hele spillet. Største problem var i grunn ved online spilling der dårlige lag plutselig var både raskere og mer ballsikre enn lag fylt opp med verdensstjerner. Dette var i aller høyeste grad synlig på UT, og fikk meg til å droppe hele fifa. Hvorfor bruke så mye tid å penger på et spill som helt klart er noe gale med.. De få gangene jeg har testet PES så har jeg raskt lagt det fra meg. Har rett og slett ikke blitt hektet på spillet, og mangel på lisenser gjør det heller ikke mye bedre. Så hva tror dere vil bli det beste spillet denne gang, og hvorfor? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Har ikke hatt følt det samme i Fifa. I Fifa 13 har de uansett fjernet ting perfekt ballmottak, uansett hvilket lag du spiller med. Uansett mener jeg at Fifa er de beste spillene, og har dessuten den offisielle lisensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå