Ludde Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 heisann, jeg har trålt gjennom forumet uten hell på dette temaet, ang. et litt aldrende hovedkort. grunnen til at jeg lurer, er at jeg kan få tak i dette hovedkortet som demovare til kun 275,- og da det har veldig mye onboard snadder har jeg lyst på det kontra mye dyrere løsninger som f.eks nforce2. mitt spørsmål er rett og slett om dette hovedkortet er kompatibelt med en amd cpu av nyere dato, som f.eks xp2500+ barton. at7 max har et kt333-chipsett, men kan dette kjøre med en cpu med 333mhz bus helt knirkefritt? og til slutt, er det bare jeg som surrer, eller var det issues med kt333 i kombinasjon med radeon 9700? håper på svar.. Lenke til kommentar
Stone Cold Steve Austin Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 etter det jeg kan finne på abit sine sider funker ikke barton prossesorer på AT7 MAX, men alle T-bred gjør det om du flasher BIOSen siste bios oppdatering finner du her http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/engl...pMODEL_NAME=AT7 jeg har et 9700pro kort som kjører fint på et kt333 HK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå