DementedAlbino Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Jeg trenger et trådløst nettverkskort som er raskt nok til at det klarer å streame video i full HD. Jeg har frem til nå bruk WNDA3100 som har fungert utmerket på hastighet, men rekkevidden er altfor dårlig på dette. Streamin av video i full HD har gått som en drøm uten antydning til lag eller noe, så jeg satser nok på trådløst videre. Ruteren jeg har støtter maks Trådløs hastighet 300 Mbit/s. Aller helst burde jeg kjøpt ny ruter i samme slengen, men det får bli ved en senere anledning. Så hvilket nettverkskort er anbefalt som klarer de nødvendige hastighetene og som i tillegg har bra rekkevidde? En ting til. Det må has støtte for 2.5 og 5 GHz. Endret 13. september 2012 av svortevik Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 http://www.dinside.no/901404/asus-usb-n66-traadlos-adapter Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Ser ikke ut til å være på lager noe sted med mindre jeg vil betale 2-300 kroner ekstra. Noen andre gode alternativer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå