-Serenity- Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hovedkortet mitt er ASUS M4A785TD-V EVO. Bestemte meg bylig for å utvide minnet til 16 GB (4x4) fra Crucial: http://www.crucial.c...8F809A0A5CA7304 Etter å ha satt de inn er PC'en ikke interessert i å boote. Vifter kjører igang, men skjermen får aldri signal. Alt på Crucials nettsider tilsier at brikkene skal være kompatible, så jeg vet ikke helt hvor feilen kan ligge. Har også testet brikkene én og én uten suksess. Med én gang jeg setter inn de gamle er alt på stell. På Asus' QVL er ikke disse brikkene listet, men så er listen fra 2009 også da. Tanker? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Ptøvd å ta ut de orginale minnebrikkene og prøv disse og og en i porten(e) orginalbrikkene sto i. Nå har ikke jeg sjekket kompatibiliteten på brikkene og hket ditt, men det er det sikkert noen andre som vil prøve seg på... Endret 13. september 2012 av Evelen! Lenke til kommentar
STREN Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 har du oppdatert bios til siste versjon?? Hvis ikke burde du gjøre det med de gamle brikkene og så prøve med de nye. //--STREN--// Lenke til kommentar
-Serenity- Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 har du oppdatert bios til siste versjon?? Hvis ikke burde du gjøre det med de gamle brikkene og så prøve med de nye. Takker! Det fungerte faktisk, dog ikke umiddelbart. Satte først inn alle fire uten suksess.Tok ut én - ingen forskjell. Tok ut enda én - og vips. Deretter satte jeg tilbake den første igjen ved siden av de andre, og de gikk fortsatt bra. Satte så inn den siste uten problemer. Men hvorfor de ikke bare fungerte til å begynne med skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå