Harald Gjerholm Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Rundt Steinsletta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 flott landskaps bilde med herlige farger! strålende komponert, men det er noe hvitt rett til høyre for treet.. det ville jeg klonet vekk for det lyser opp. men som sagt dette liker jeg godt! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Takk for kommentaren. Det hvite du ser er vanningsanlegg og jeg er vel enig med deg at det forstyrrer litt selv om det er slik det er. Ellers har jeg klonet bort en br¨åte med kraftledninger som vanlig. De pleier jo alltid å være der det er fint å ta bilder merkelig nok. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 God dybde. Veldig fin farge på åkeren, ser nesten ut som gull Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Mange takk. Har vært 'tvunget' til å ta bilder i strålende sol men bruker litt filter og syns det blir ganske OK. Mvh Harald G. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Et velkomponert bilde, med fint drag innover,langs linjene i åkeren. Motiv med mangt et potensiale, ser det ut for. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Dette er utrolig flott Harald, noe av det beste jeg har sett fra deg :) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Tusen takk for fine kommentarer. Nå er snart tiden til å ta en tur hit Terje- med apparat. Her blir det mange fine høstmotiver fremover. Lenke til kommentar
tolgerhovas Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Elsker komposisjonen din, og fargene er flotte. Personlig syns jeg vanningsanlegget hører hjemme i dette bildet. Selv om det lyser opp så er det ikke nok til å ta oppmerksomheten fra de flotte omgivelsene. Kornet har behov for vann, og nettopp derfor syns jeg at vanningsanlegget blir et positivt element. Pent landskapsbilde! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Et nydelig bilde!!, god dybde, flotte farger, liker kompen også. Bra! Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg