balder Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Eg var uheldig å spenne borti stasjonære pcen og den førte til den slo seg rett av. Er det tegn på ein sikring som er gåen? Kor finner eg ut dette? Eller kan det vere noko anna som har gått til pisis? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Øøøh, det høres bare ut som du maktet å nappe ut strømmen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Mest sannsynlig er det bare strømkabelen som har løsnet bakpå, så sjekk om den sitter i. Ellers så tviler jeg på om du har klart å sparke løs noen kort eller plugger, men aner ikke. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Åpne PC, se til at kabler sitter skikkelig, se til st power kabel er tilkoblet. vedrerer problemet så: http://www.overclock.net/t/96712/how-to-jump-start-a-power-supply-psu-test-a-power-supply-and-components Lenke til kommentar
balder Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Har sjekket strømkabelen og av/på knappen bak. Det er i orden. Det var dette lokket framme som eg spente borti slik at det klesset igjen og den slo seg rett av. Er det strømforsyningen som gjekk til pisis? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 meget mulig, det ser du ved å klikke på linken jeg skrev lenger opp Lenke til kommentar
balder Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Tok ut ledningen og ventet i 10 minutter og den startet igjen Ser ut som det var automatsikringer på straumforsyningen Finnes det eit program som sjekker harddisken fult ut? Endret 14. september 2012 av balder Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Finnes det eit program som sjekker harddisken fult ut? Kjør et kommandovindu som administrator og kjør denne kommandoen for å kjøre chkdsk ved oppstart: chkdsk /r c: Restart deretter pc'en og la chkdsk gjøre jobben sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå