Gå til innhold

Skal kjøpe nye briller - erfaring med misterspex.co.uk?


Beges

Anbefalte innlegg

Jeg trenger nye briller, og har vært og lånt med flere briller fra norske butikker - men det blir så dyrt! Rundt 3300 for glass, innfatning og glasstilpasning. Innfatningen jeg har funnet er perfekt, og jeg har funnet denne siden som selger komplett brille for en knapp tusenlapp etter den har vært gjennom tollen!

 

Synet mitt er ikke forferdelig, jeg har -1.5 på begge øyene, og noe skjevhet på hornhinnene. Om jeg får synstest tatt i Norge, og kjøper brillene på nettet - det burde funke like bra som å kjøpe i butikk i Norge, eller?

Endret av Beges
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger nye briller, og har vært og lånt med flere briller fra norske butikker - men det blir så dyrt! Rundt 3300 for glass, innfatning og glasstilpasning. Innfatningen jeg har funnet er perfekt, og jeg har funnet denne siden som selger komplett brille for en knapp tusenlapp etter den har vært gjennom tollen!

 

Synet mitt er ikke forferdelig, jeg har -1.5 på begge øyene, og noe skjevhet på hornhinnene. Om jeg får synstest tatt i Norge, og kjøper brillene på nettet - det burde funke like bra som å kjøpe i butikk i Norge, eller?

 

Du trenger vel egentlig ikke bestillle dette helt fra England. Det finnes lignende norske sider, som også er mye billigeew. Sjekk ut www.extraoptical.no. Der kommer det billigste alternativet seg på 158,- inkludert frakt. Har prøvd dem, og er kjemepfornøyd.

Endret av Snappahed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...