Gå til innhold

Safari laster ikke nettsider

Anbefalte innlegg

Helt ut av det blå bestemte safari på min kjære Macbook pro at den ikke ville laste inn noen nettsider. Jeg får åpnet og lukket programmet på helt normalt vis, men den nekter altså å laste inn nettsidene.

Alt annet på maskinen fungerer perfekt, det er kun safari som ikke vil leke. Har selvfølgelig prøvd å åpne og lukke programmet, slått av og på maskinen og alt slikt.

Hva skal jeg gjøre? :hmm:

Hilsen smålig desp jente som mottar all hjelp med glede!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg plages med det samme. Dette kom etter at jeg oppgraderte til Mountain Lion. Sider som f.eks. Facebook kan jeg måtte reloade 6-7 ganger før de endelig åpner seg. Kan det være noe java tull? Nettbank og sånn fungerer fint og der er det java, så jeg vet ikke.

Har oppdatert alle programmer på maskinen (MBP E2011).

Dette er skikkelig, skikkelig irriterende!

Lenke til kommentar

Jeg opplevde det helst i Safari og Opera. Firefox var hakket bedre og Chrome best. MEN - for min del ser det ut som om problemet er løst: jeg slo av DNSCrypt fra OpenDNS og da ble det betydelig bedre. Har spesiellt merket det på Facebook, som de siste dagene var et mareritt å besøke. Etter at jeg slo av DNSCrypt har det gått bedre :)

Kan hende laizasmaiza eller andre kan prøve dette også, dersom installert :)

Redigert: Glem alt over. Alt er tilbake til gammelt "tregt" igjen, og det gjelder ikke bare Safari. Har ventet på Facebook i ca. 2 minutter nå, etter å ha både restartet Safari og maskin. Denne diskusjonstråden tok det ett minutt å få åpnet.

Endret av FrozenFish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...