Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet egentlig ikke om emnetittelen er beskrivende nok, ei heller om dette har vært oppe før. Jeg er egentlig usikker på hvilke søkeord jeg skal bruke.

Jeg er ute etter et program som gjør at man kan skape et nytt pdf-dokument ved å hente inn filer i forskjellige filfomater fra forskjellige plasseringer. Jeg vet Pdf-Creator kan gjøre dette, men da må alle kildefilene være pdf.

Tanken er altså å bygge opp én ny pdf-fil på bakgrunn av dokumenter i forskjellige filformater. Man plukker f.eks. et tilbudsbrev, et regneark, noen tegninger og presentasjoner og organiserer rekkefølgen. Når man har bygget opp det nye dokumentet, dannes en enkelt pdf-fil.

Konica Minolta selger et slikt system, lurer på om det heter Document Suite, men det koster en hel del.

Jeg er ute etter noe i den rimelige skalaen, helst opensource. Finnes det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Ihvertfall om man tar det i flere omganger. Åpner man dokumentene i f.eks libreoffice så kan man lagre som pdf, og etterpå kan man slå sammen flere pdf filer til en sammenhengende med f.eks pdf xchange viewer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Spørsmålet her var vel at han ville ta en rekke ulike dokumnter, doc, jpg, excel, osv og med ett klikk omgjøre alt til en sammenhengende pdf fil. Kjenner ikke til noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...