trondwestby Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Middagstid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Idyll og vakkert bilde Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Man skal stresse ned for å bli beæret med motiv som dette. Ikke noe for snapshooters. Veldig bra presisjon; veldig bra fortelling. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Liger dette bildet godt. Den fullstendig uklare bakgrunnen får tydelig frem motivet, som jeg opplever at er både skarpt, korrekt eksponert og fanger ikke bare noen fugler, men også følelser. Dette er et bildet som krever tolmodighet for å fange. Veldig bra! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 flott situasjon, og pent utført. jeg har nettopp kjøpt meg et d7000 til reservekamera og for å ha crop, her har du jo brukt iso 1600 og det ser jo helt fint ut... er litt spent på hvor langt jeg kan strekke det uten for mye kvalitetstap. dette var ivertfall et flott bilde med en perfekt situasjon som gjør det litt spennende. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Nydelig Trond..jeg er imponert over hvor flott du formidler dine til tider eksemplariske bilder Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Nydelig fortelling dette - skarpt og flott bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg