AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Jeg diskuterer ikke med en som legge fram at årsaken til mine problemer er fordi jeg er feit og trenger braziliansk voksing. Sorry mac Det får du ikke gleden av. Jeg har laber interesse av å vinne en diskusjon i denne sammenhengen, og du kunne ha lagt frem hele saken til å begynne med og det vil før eller siden bli trukket frem i en samlivsterapi, hvordan dere fungerer sammen seksuelt. Men i tilfellet det har vært uklart: "Problemet" her er ikke at han tenner på andre - de aller fleste menn gjør det - problemet er at han tenner på andre mer enn på deg (slik jeg forstår fremstillingen din). Hvis du mener at det er noe du ikke kan gjøre en skit med, så lykke til. Syntes dette begynner å bli tåpelig. Du skriver til meg som om jeg har gjort noe gale i å reagere på situasjonen. Problemet er ikke at han tenner på noen andre MER enn meg. Hvor i all verden har du lest det? Jeg har jo bare beskrevet at han har flere tenningsmønstre hvorav noen av de ikke er særlig sunne. For å tilfredsstille nysgjerrigheten din; vi har et fantastisk sexliv og han både elsker og tenner på kroppen min. Du leser det du vil lese. Slik jeg forstår DIN fremstilling mener du følgende: Mannen vil ha sex med søsteren sin fordi jeg er feit, har løs fitte etter 2 unger, trenger å vokse meg og bør fettsuge meg. Dessuten prøver jeg ikke hjelpe han fordi jeg mener at han tenner på andre mer enn meg og dette er et problem. For å si det kort å greit: Jeg er ikke feit, ungene kom via keisersnitt, jeg er allerede glattbarbert. Jeg gjort alt jeg kan komme på for å hjelpe han. Jeg har oppmuntret han til å prate med meg, jeg har støttet han, tørket tårene hans når han gråter, holdt han om natten og fortalt han at jeg elsker han uansett. Kan du nå være så snill og stoppe denne heksejakten din? Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac 3 Lenke til kommentar
VeitIkkeHva Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Pedofili er noe som har vært drøftet opp og ned og i mente i en tråd her på dette forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1228620&view=getlastpost Og også i en tråd på freak.no: http://freak.no/forum/showthread.php?t=157624 I disse trådene har det funnet sted en rolig tone og en avbalansert meningsutveksling (relativt sett), og kan være utgangspunkt til å kanskje få litt perspektiv. Personlig er jeg av den mening at det finnes ytterst, ytterst få mennesker som tenner på mindreårige, som *utelukkende* tenner på mindreårige. Snarere tror jeg at det er litt mer som bifili, at man er seg bevisst at ens egen tiltrekning er mer uavhengig av alder (eller har mer spennvidde i alder), enn kanskje andre. Men det er bare min synsing og må taes med en klype salt. Jeg kan heller ikke diagnostisere denne karen det dreier seg om her, annet enn å bare si at det virker som om han fra tidlig alder har mistet litt sperrer i sitt tenningsmønster. Det i seg selv er det etter min smak ikke noe å blåse opp til et større problem enn det er, fordi alle mennesker lærer seg fra veldig tidlig alder, å akseptere at de kan ikke få alt det de ønsker seg eller peker på. Når man blir eldre forstår man at noe av de enkleste grunnene til det, er at ens egne ønsker går av og til på tvers av andre sine ønsker. Når man blir voksen, så forstår man at de mer kompliserte grunnene er at gitt en helhetsvurdering så blir det ikke like bra for alle involverte parter å gjøre noe som kan virke positivt for noen i det korte løp, men det kan bli bedre totalt sett å velge ting som ikke gir like høy avkastning i det korte løp. Og en ting som ikke gir noen avkastning, er å velte seg selv i et gjørmebad av skamfølelse og fortvilethet. Javel så har han lyst til X og Y da, men han velger Z som er trådstarter og utover det så får man kanskje bare akseptere selv at det er ikke alt man har den største aksepten for, men det er ting man kan se igjennom fingrene med og så går faktisk livet videre uavhengig av moralske betraktninger. If you cannot forgive: Forget. Lenke til kommentar
Anonymous88 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg diskuterer ikke med en som legge fram at årsaken til mine problemer er fordi jeg er feit og trenger braziliansk voksing. Sorry mac Det får du ikke gleden av. Jeg har laber interesse av å vinne en diskusjon i denne sammenhengen, og du kunne ha lagt frem hele saken til å begynne med og det vil før eller siden bli trukket frem i en samlivsterapi, hvordan dere fungerer sammen seksuelt. Men i tilfellet det har vært uklart: "Problemet" her er ikke at han tenner på andre - de aller fleste menn gjør det - problemet er at han tenner på andre mer enn på deg (slik jeg forstår fremstillingen din). Hvis du mener at det er noe du ikke kan gjøre en skit med, så lykke til. Du har virkelig ikkje en fjern anelse om ka i h du snakker om... Problemet e ikkje at eg tenner mer på andre en samboeren min for det gjør eg ikkje!!! Problemet e at eg har en tiltrekning til barn og min søster.. ikkje mer en samboeren min men de også... Men etter din første post i denne diskusjonen her som du slettet e det ikkje verdt å snakke me deg en gang... snakker om fetsuging, voksing og slikt e faen meg bare idiotisk å si en gang! Hvis du ikkje vet ka du snakker om, så ikkje snakk!! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) haha, om søstra er hot, så go on!!! Det hadde blitt en episk trekant! corr. nå skal det sies at jeg nermest tok det forgitt at det var en gutt som hadde skrevet dette Endret 15. september 2012 av Skipstrixy 1 Lenke til kommentar
Anonymous88 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Det har ingen ting med utsende å gjøre. Det har enkelt å greit om at det e min søster ingen ting annet. Og dette e noe som eg vil bli kvitt ikkje utøve. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Noen tanker eller fine råd? Jeg er hjertesknus... Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac En kombis jeg vokste opp sammen med ble forelsket i søsteren sin når de var 13-14 (tvillinger), og det hele endte med at han flyttet til en tante for han taklet ikke situasjonen. For din del, eller rettere for kjæresten din sin del så vil jeg anbefale en sexolog. Det er en sexolog-klinikk i Oslo, og selvsagt har man dr. Esben Esther Pirelli Benestad og kona som holder til på sørlandet, (og det er mange flere rundtom i landet men de er de jeg vet om). Å ha "abnormale" sexuelle lyster er ikke uvanlig og mange går til behandling, og somregel er slik behandling veldig vellykket, hvertfall ifølge min dendrofile naturfagslærer på videregående -frank 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Noen tanker eller fine råd? Jeg er hjertesknus... Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac En kombis jeg vokste opp sammen med ble forelsket i søsteren sin når de var 13-14 (tvillinger), og det hele endte med at han flyttet til en tante for han taklet ikke situasjonen. For din del, eller rettere for kjæresten din sin del så vil jeg anbefale en sexolog. Det er en sexolog-klinikk i Oslo, og selvsagt har man dr. Esben Esther Pirelli Benestad og kona som holder til på sørlandet, (og det er mange flere rundtom i landet men de er de jeg vet om). Å ha "abnormale" sexuelle lyster er ikke uvanlig og mange går til behandling, og somregel er slik behandling veldig vellykket, hvertfall ifølge min dendrofile naturfagslærer på videregående -frank Hyggelig å lese et kontruktivt svar! Takk for tips, vi skal undersøke Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac 1 Lenke til kommentar
VeitIkkeHva Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Men etter din første post i denne diskusjonen her som du slettet e det ikkje verdt å snakke me deg en gang... snakker om fetsuging, voksing og slikt e faen meg bare idiotisk å si en gang! Hvis du ikkje vet ka du snakker om, så ikkje snakk!! Jeg slettet intet innlegg; det kan man ikke gjøre når man poster som anonym. Det ble antagelig slettet av moderatorene fordi det ble klaget på. Fettsuging var ikke blandt de tingene jeg snakket om; jeg snakket om ting som kunne bidra til at du tente såpass mye mer på henne at den tiltrekningen du opplever til andre ikke fremstår som et problem. Det er begrenset hva jeg kan forstå utav tekst som blir skrevet her, og også begrenset hva jeg kan bidra med. Men jeg har spurt et spørsmål litt tidligere, som jeg gjerne vil at du skal tenke over og kanskje også vurdere å svare på: Hva er det PRAKTISKE problemet? Fordi ifra mitt synspunkt så ser jeg ikke forskjellen på å være tiltrukket dama di pluss søstera di og unger, og det å være tiltrukket dama di pluss ekspeditrisen på Rema og feite kvinnfolk. Begge greier oppleves som et problem, men mitt poeng er at selve OPPLEVELSEN av problemet her skaper større vansker enn det faktisk er bryet verdt, i PRAKSIS. Lenke til kommentar
Anonymous88 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Takk for et vettugt innlegg frank. Er lange køer på sexologer her i området så vidt jeg vet og i tillegg koster det fandens oldemor per time uten henvisning. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Men etter din første post i denne diskusjonen her som du slettet e det ikkje verdt å snakke me deg en gang... snakker om fetsuging, voksing og slikt e faen meg bare idiotisk å si en gang! Hvis du ikkje vet ka du snakker om, så ikkje snakk!! Jeg slettet intet innlegg; det kan man ikke gjøre når man poster som anonym. Det ble antagelig slettet av moderatorene fordi det ble klaget på. Fettsuging var ikke blandt de tingene jeg snakket om; jeg snakket om ting som kunne bidra til at du tente såpass mye mer på henne at den tiltrekningen du opplever til andre ikke fremstår som et problem. Det er begrenset hva jeg kan forstå utav tekst som blir skrevet her, og også begrenset hva jeg kan bidra med. Men jeg har spurt et spørsmål litt tidligere, som jeg gjerne vil at du skal tenke over og kanskje også vurdere å svare på: Hva er det PRAKTISKE problemet? Fordi ifra mitt synspunkt så ser jeg ikke forskjellen på å være tiltrukket dama di pluss søstera di og unger, og det å være tiltrukket dama di pluss ekspeditrisen på Rema og feite kvinnfolk. Begge greier oppleves som et problem, men mitt poeng er at selve OPPLEVELSEN av problemet her skaper større vansker enn det faktisk er bryet verdt, i PRAKSIS. Tuller du? Det første innlegget ditt VetIkkeHva, handlet nøyaktig om fettsuging og det at jeg ikke var attraktiv nok. DaysOfOurLives har til og med nevnt brukernavet ditt i innlegget sitt etter ditt svar. Les på side 2. Nå måtte jeg le høyt! Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Takk for et vettugt innlegg frank. Er lange køer på sexologer her i området så vidt jeg vet og i tillegg koster det fandens oldemor per time uten henvisning. Man har krav på nødvendig helsehjelp, så midlertidig kan terapi hos en psykolog/psykriater hos en DPS være aktuellt mens man står på venteliste hos en sexolog, og det er og psykriatere som har dobble spesialiserienger, og man kan være heldig. -frank Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 dette er faktisk egentlig veldig sykt...! Lenke til kommentar
Anonymous88 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Men etter din første post i denne diskusjonen her som du slettet e det ikkje verdt å snakke me deg en gang... snakker om fetsuging, voksing og slikt e faen meg bare idiotisk å si en gang! Hvis du ikkje vet ka du snakker om, så ikkje snakk!! Jeg slettet intet innlegg; det kan man ikke gjøre når man poster som anonym. Det ble antagelig slettet av moderatorene fordi det ble klaget på. Fettsuging var ikke blandt de tingene jeg snakket om; jeg snakket om ting som kunne bidra til at du tente såpass mye mer på henne at den tiltrekningen du opplever til andre ikke fremstår som et problem. Det er begrenset hva jeg kan forstå utav tekst som blir skrevet her, og også begrenset hva jeg kan bidra med. Men jeg har spurt et spørsmål litt tidligere, som jeg gjerne vil at du skal tenke over og kanskje også vurdere å svare på: Hva er det PRAKTISKE problemet? Fordi ifra mitt synspunkt så ser jeg ikke forskjellen på å være tiltrukket dama di pluss søstera di og unger, og det å være tiltrukket dama di pluss ekspeditrisen på Rema og feite kvinnfolk. Begge greier oppleves som et problem, men mitt poeng er at selve OPPLEVELSEN av problemet her skaper større vansker enn det faktisk er bryet verdt, i PRAKSIS. Det sto ikkje som anonymt. Det første inlegge ditt var med den brukeren der. Og til spørsmålet ditt. Det e ikkje litt det samme og være tiltrukket av barn og sin søster som en på kiwi eller rema.. Og det finnes ikkje et reint praktisk problem. Men det e ikkje gøyt med slike tanker i hode!! 1 Lenke til kommentar
VeitIkkeHva Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Er det noe spesifikt som du TS ser for deg at jeg kan svare på eller lignende, så er du velkommen til å sende PM eller spørre her i tråden. Lenke til kommentar
Anonymous88 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 dette er faktisk egentlig veldig sykt...! Du sier ikkje det.... Takk for et vettugt innlegg frank. Er lange køer på sexologer her i området så vidt jeg vet og i tillegg koster det fandens oldemor per time uten henvisning. Man har krav på nødvendig helsehjelp, så midlertidig kan terapi hos en psykolog/psykriater hos en DPS være aktuellt mens man står på venteliste hos en sexolog, og det er og psykriatere som har dobble spesialiserienger, og man kan være heldig. -frank Uansett kor du snur deg så e det enten til vanlig psykolog eller sexolog. Med mindre du går privat. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 sikkert helt jævlig, men har du snakked med søstra hannes om dette ? Lenke til kommentar
Anonymous88 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hun sa bare at hun ikkje kunne huske noe av det som har skjedd og begynte og sette seg sjøl i offer rollen.. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 dette er faktisk egentlig veldig sykt...! ikke egentlig, ja uvanlig, men incestive forhold er statistisk betydelig mer vanlige enn for eksempel beastialitet, (og det er til dels lovlig). -frank Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 sikkert helt jævlig, men har du snakked med søstra hannes om dette ? Søsteren er klar over dette (dette med tiltrekkningen til henne, ikke barn). Han fortalte henne det selv. Hun reagerte slik som de fleste sikkert ville ha reagert og var ganske sjokka. Han har ville pratet med henne om det som skjedde da de var barn, men hun har gjort det vanskelig da hun aldri har så mye som 1 time å sette til siden for å snakke med han. Det syntes jeg er trist, fordi jeg tror det hadde kunne hjulpet han å få prate litt med henne. Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ingen kvinner med alle 5 sanser i god behold vil fortsette å bo under samme tak med en slik type, sjelden fyr det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg