GinaP Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Da får du ta ut skilsmisse, det er ikke noe annet å gjøre med den saken da. Det er ikke lett det heller..... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Ett forhold vil - og bør - alltid være i endring. Man skal ikke gro fast eller la det bli en rutine. Aldri. Dessverre så risikerer man da at man "vokser" fra hverandre. Man planlegger det ikke, og det er som regel slik at man heller ikke merker det før det er for sent. Noen ganger skyldes det feil forutsetninger fra dag en, andre ganger livsendringer, manglende dyrking av forholdet eller ganske enkelt hverdagsmas. Eg vet at mange er uenig med meg, men eg tror minst like mange også er enig i dette - og kanskje også som har opplevd det selv. Spørsmålet er hva man gjør, når dette skjer? Man kan gjøre mye rart. Eg er derimot stor tilhenger av respekt, åpenhet og karma. Det er alltid verdt ett forsøk og få forholdet i gang igjen, vekke gnisten igjen, men det er ikke alltid mulig. Da bør man avslutte forholdet på en skikkelig, respektfull, åpen og ryddig måte. Det eg kan si med sikkerhet er at fremgangsmåten din, slik du legger den frem her, er feil både for deg, for sjefen din, for mannen din og ikke minst - men viktigst(!) - feil for barna deres. Du legge det frem på en måte som provoserer ganske mange, som du helt sikkert har merket, og det er åpenbart at slik du forklarer deg så fremstår du som egosentrisk og den store stygge ulven(og mange andre ord/beskrivelser eg ikke skal gjenta). 2 Lenke til kommentar
GinaP Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Ett forhold vil - og bør - alltid være i endring. Man skal ikke gro fast eller la det bli en rutine. Aldri. Dessverre så risikerer man da at man "vokser" fra hverandre. Man planlegger det ikke, og det er som regel slik at man heller ikke merker det før det er for sent. Noen ganger skyldes det feil forutsetninger fra dag en, andre ganger livsendringer, manglende dyrking av forholdet eller ganske enkelt hverdagsmas. Eg vet at mange er uenig med meg, men eg tror minst like mange også er enig i dette - og kanskje også som har opplevd det selv. Spørsmålet er hva man gjør, når dette skjer? Man kan gjøre mye rart. Eg er derimot stor tilhenger av respekt, åpenhet og karma. Det er alltid verdt ett forsøk og få forholdet i gang igjen, vekke gnisten igjen, men det er ikke alltid mulig. Da bør man avslutte forholdet på en skikkelig, respektfull, åpen og ryddig måte. Det eg kan si med sikkerhet er at fremgangsmåten din, slik du legger den frem her, er feil både for deg, for sjefen din, for mannen din og ikke minst - men viktigst(!) - feil for barna deres. Du legge det frem på en måte som provoserer ganske mange, som du helt sikkert har merket, og det er åpenbart at slik du forklarer deg så fremstår du som egosentrisk og den store stygge ulven(og mange andre ord/beskrivelser eg ikke skal gjenta). Hei, takk for koselig svar.. Er ikke her inne får å provosere, trengte gode råd fra andre som har opplevd det samme.. Jeg håper du skjønner hva jeg mener! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Doofenschmitz, om du bare skal spre din misogynisme her så trenger du ikke å bidra. Det er bedre å komme med noe konstruktivt enn å komme med slikt ensidig sprøyt Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Selv om du har opplevd noe dritt en gang og har generalisert det til å gjelde alle kvinner, trenger du ikke å proklamere det ut til alle her Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Så mine argumenter om at barn blir skadelidende er uten relevans? Du er med andre ord enig i at man bare skal la vær å tenke på barna oppe i det hele i en slik egoistisk hormonrus? 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Da får du ta ut skilsmisse, det er ikke noe annet å gjøre med den saken da. Det er ikke lett det heller..... Så du vil ha BEGGE deler? Fy faen så glad jeg er for at jeg er singel. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Tenker mest på Da kan jeg moderere meg til å kalle henne for ei satans trollkjerring.... ?Folk er blitt slik at de er så egoistiske at de tar NULL hensyn til andre enn seg selv. Overlevelsesinstinkter er byttet ut med kortsiktig nytelse som eneste instinkt... Jeg klarer ikke å respektere slike folk... H***! Jeg er dog enig med at barn ikke har godt av dette, synes kanskje noen av disse utdragene ovenfor er litt vel unødvendige Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Moderatormelding Tråden stenges, da diskusjonen har gått langt utover sine breddegrader, og jeg ikke kan se noen nytteverdi av å få flere innlegg i denne tråden. Personangrep og hetsing har etter beste evne blitt sensurert/fjernet.Hvis det er noe mer i denne tråden dere mener er upassende, settes det pris på om dette "Rapporteres".Reaksjoner på moderering tas på PM. Mvh. r2d290-Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg