enurs Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Om jeg finner en bil som egentlig er ganske så billig eller kanskje kan fikse små feil selv for så å selge den dyrere. Hvordan gjør man det med omregistrering? Må man fremdeles betale avgiften? Noen bra tips på hvordan man kan spare mest mulig ved å kjøpe biler for så å selge de med en liten gevinst? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Om du avskilter bilen når du skifter til deg selv som eier så slipper du å betale omregistreringsavgift. Å kjøpe biler med mangler vil jeg si er veldig risikabelt, når det gjelder bil så pleier det som regel å dukke opp mer når du først begynner å skru. Jeg handler en del deler fra ebay, veldig billig og har like god kvalitet som det som er og få kjøpt i Norge. Eneste minuset er at det ofte tar 1-2 uker før det kommer. Lenke til kommentar
enurs Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Ok, så jeg kjøper bilen men når jeg får omregistrerings regningen så lar jeg være å betale eller leverer inn skiltene? Kjøper jeg fra forhandler så må jeg vel betale omregistrerings avgiften der og da? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Anbefales at du betaler omreg og selger bilen innen 3 mnd etter kjøp. Da vil det nemlig være gratis omreg for neste eier, som igjen kan vise seg å være et godt salgstriks. Lenke til kommentar
joka Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Anbefales at du betaler omreg og selger bilen innen 3 mnd etter kjøp. Da vil det nemlig være gratis omreg for neste eier, som igjen kan vise seg å være et godt salgstriks. 2 mnd http://www.toll.no/templates_TAD/Topic.aspx?id=196370&epslanguage=no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå