Basilikum1 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Trenger litt hjelp! Jeg (jente) har vært sammen med en gutt i 2,5 år, og jeg elsker han av hele mitt hjerte. Vi har et utrolig bra forhold sammen, men det er en ting vi sliter litt med, og det er sjalusi Hva skal jeg gjøre? Har jeg hatt grunn til å reagere på alt dette? Har jeg grunn til bekymring nå? Endret 16. september 2012 av Basilikum1 Lenke til kommentar
Miliken Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg oppfatter det som at de ikke er noe mer en venner utifra det du skriver. På en måte forstår jeg hvorfor du syntes det er ubehagelig at de prates så mye og hele tiden, spesielt skjønner jeg hvorfor du syntes det er småkjipt at han har hundrevis av bilder av henne på iphonen. På en annen måte syntes jeg kanskje du bekymrer deg litt for mye. Reagerer også på det at du syntes det var feil av han å bli bestevenn med en jente fordi dere var sammen. Han burde jo absolutt få kunne få nye venninner selv om dere er sammen. På samme måte burde du kunne få nye kamerater uten at han skal slå seg vrang av den grunn. I forhold til dette med titting på andre jenter, det tror jeg nok du bare må finne deg i. Min type titter åpenlyst på andre jenter når vi er out and about. Legger jeg merke til det flirer jeg som regel litt av han. Det samme gjør han om jeg snur meg etter en snaxy mann på gaten. Vi spøker bare om det. Det er selvsagt viktig at du tar hva du føler opp med kjæresten din. Kanskje du burde forsøke å bli kjent med venninnen istedenfor å umiddelbart stemple henne som trussel fordi typen din sitter med henne i lunsjen på skolen. Kanskje du finner ut at hun er en kjempe kul jente og før du vet ordet av det er dere "bestiser". Når det gjelder disse jentene han titter på, syntes du skal trekke pusten, senke skuldrene og ikke stresse med dette. Du tjener iallefall ikke på å nekte han å ha noe med dem å gjøre. Vakre jenter finnes alle steder, så jeg syntes ikke du kan forvente at han skal ignorere jenter han finner tiltrekkende. Kjæresten din elsker deg og er sammen med deg fordi han vil. Du kan godte deg med det, han er din. La han heller titte litt på jentene, så kan du titte på gutta med god samvittighet! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Du har fjernet alt som er relevant fra posten. Med mindre du fyller ut den manglende informasjonen igjen er jeg redd ingen andre enn Miliken kan hjelpe deg. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå