Gå til innhold

Kategorien "jobb og utdanning"


Anbefalte innlegg

Underkategoriene for "jobb og utdanning" er delt opp i "IT-jobb/IT-utdanning" og "andre jobber/annen utdanning".

 

Jeg har ikke vært her siden oppstarten, men jeg innbiller meg at diskusjon.no hadde større fokus på data før enn nå. I dag er dette et forum for alt mellom himmel og jord, og i så måte er det litt spesielt at akkurat IT (og media?) har fått egne kategorier?

 

Kunne det vært aktuelt å endre strukturen til f.eks. bare én for jobb og én for utdanning? Forsvar, leksehjelp og stillingsannonser kan sikkert stå som det gjør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Gjerne skill videregående utdanning og høyere utdanning slik at det blir enda mer oversiktelig.

This. Opprinnelig var nok "annen utdanning" ment for diskusjon om høyere utdanning, mens "skole og leksehjelp" var ment for skole-diskusjoner OG leksehjelp, men det er ikke nødvendigvis en god løsning, spesielt siden skole og leksehjelp inneholder veldig mye leksehjelp.

 

Jeg er også enig i at skillet mellom "annen" og "IT" i dag ikke er særlig hensiktsmessig.

 

Jeg mener en god løsning kan være et skille mellom "Utdanning", "jobb" og "leksehjelp", hvor grunnskole/vgs havner under førstnevnte. Veldig mange tråder handler tross alt om "grensen" mellom vgs og høyere utdanning, dvs. opptakskrav og lignende, så et skille mellom høyere utdanning og grunnskole/vgs blir fort veldig kunstig. Å ha en egen IT-kategori er også i mine øyne relativt lite fruktbart i dag, når forumet er et helt annet forum enndet gamle "forum.hw.no".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...