jææke Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hei Jeg går på trening med en helt fantastisk fin jente, vi har sett mye på hverandre, men ingen har turt å ta kontakt. Så da spørr jeg deg, hva skal jeg gjøre ? Håper rask respons!!! 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Du kan jo prøve å...ta kontakt. 4 Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Bare pass på å ikke bli "friend zoned"!!! Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Go get her tiger. Hvis ikke kan du jo vente på at en annen dude finner hun, og... tar.. kontakt.. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hei Jeg går på trening med en helt fantastisk fin jente, vi har sett mye på hverandre, men ingen har turt å ta kontakt. Så da spørr jeg deg, hva skal jeg gjøre ? Håper rask respons!!! Gå rett bort til jenta og spør følgende: hva skal jeg gjøre ? Ikke tenk så komplisert! Lykke til Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 1. Stalk henne på face... (sjekk om hun er singel) 2. Bare gå bort til henne å be hun ut på middag!, eller til en drink da Lenke til kommentar
jææke Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 hehe, ja hun er singel får vel bare gå bort å si hei 2 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hvordan vet du hun er singel? Anyway. Prøv å få kontakt med henne før / etter trening. Kjenner selv noen jenter som _hater_ at gutter snakker med dem under økten. 1 Lenke til kommentar
Trollkaro Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Er nok en god ide til å ta kontakt før trening. Mange liker ikke å bli avbrutt under trening, og etter føler ikke mange seg klare for flørting når de er svette. Det enkle er ofte det beste, bare gå bort til henne og si hei og spør om hun kanskje vil være med ut. Lunsj, middag, kino. Jenter (jeg selv og mine venner ihvertfall) liker oppmerksomhet, men ikke å bli "sjekket" opp med idiotiske settninger. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Du får gå bort å si hei. Lykke til 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå