Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overraske en dude?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 17 år gammel gutt, som hat møtt en annen fyr som jeg er hodestups forelska i. Følelsene er gjensidige og vi har nå vært på en del dater. Greia er at hverken han eller jeg har lyst til å rushe ting så det er basicly derfor vi ikke er sammen enda. Men det er et problem til inne i bildet... Han har nemlig vært forelska i en annen gutt i snart halvannet år, og han sliter med å velge en av oss. Men ja, nok om det...

Jeg planlegger å reise inn til Oslo i helga for å besøke venner (Han bor i Oslo, jeg i Porsgrunn) og jeg kommer ikke til å fortelle han om det, jeg vil overraske han! Så, noen tips om hvordan? Dukke opp på døra? Ringe en kveld og spørre om vi skal finne på noe? Eller skal jeg ta den helt ut å stelle til med piknik i en park? Jeg er helt lost her, og trenger litt input! :)

Hvis dette er feil kategori, beklager det! Anonym poster: 94aa43d996795807af2c1b4e34f9adc8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Piknik er vel bare for folk som... liker sånn. Jeg vet jeg ville likt det, men vet samtidig at dudes som jeg har likt, ikke har hatt sansen for det. Så selvom jeg ville tenkt det var koselig, så ville nok ikke de hatt noe videre sansen for det. Just a little heads up.

Overraskelser er også knall om han liker sånn. Men, dukke opp på døra kan bli i overkant kleint ;)

Anyway - Good Luck Chap! :D

Lenke til kommentar

Piknik er vel bare for folk som... liker sånn. Jeg vet jeg ville likt det, men vet samtidig at dudes som jeg har likt, ikke har hatt sansen for det. Så selvom jeg ville tenkt det var koselig, så ville nok ikke de hatt noe videre sansen for det. Just a little heads up.

Overraskelser er også knall om han liker sånn. Men, dukke opp på døra kan bli i overkant kleint ;)

Anyway - Good Luck Chap! :D

(OP her forresten, har ikke peiling på hvorfor jeg postet anonymt en gang...)

Ja, når du nevner det... Haha, han trives mer med en øl i hånda, så får vel dukke opp med en sixpack under armen, tenker jeg! Neida :p Tusen takk! :)

Endret av naetaru
Lenke til kommentar

...han trives mer med en øl i hånda, så får vel dukke opp med en sixpack under armen, tenker jeg!...

Jeg er straight BTW, men hadde en Jente som likte meg dukket opp på døra med en sixpack med favoritt-ølet mitt, (Newcastle, FYI), så hadde hadde hun gjort alt rigtig ;-)

-frank

Høres ut som om jeg har en plan, gitt! :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville kanskje ikke prøvd å overaske han i det hele tatt. Det av flere grunner, han kan være opptatt, ta det som om du er imposliten eller rett å slett vli skremt av hvor keen du er.

Altså, hvis han har øye på en annen gutt også kan det være lurt å spille litt, just sayin.. Det er kanskje lurt å ringe å se om han er ledig først iallefall. Jg har den erfaringen at om man ikke er kjærster, så kan det være litt dumt å prøve for hardt. Om dere hadde vært kjærester hadde overraskelsen antageligvis vært awesome!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...