Xell Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 hvorfor får jeg ikke slått på siggen min?? :sad: Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 fordi det heter signatur? :razz: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 Quote: Prog_Kick skrev (2002-02-11 16:22):fordi det heter signatur? :razz: :razz: :razz: ok da, din kverulant; siden du har *signatur*, hvorfor får jeg ikke slått på *signaturen* min?!?!?!? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 klikk "vis signatur (dette kan endres i din profil)" Du kan sikkert ha skrivd noe rart i profilen din. Bare sjekk der du. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: CFD skrev (2002-02-12 07:53):klikk "vis signatur (dette kan endres i din profil)"Du kan sikkert ha skrivd noe rart i profilen din.Bare sjekk der du. jeg logger inn i "Endre Profil" der har jeg skrevet inn signaturen min. så klikker jeg på "endre instillinger"-linken. der er det valgt ja for "vis alltid min signatur" likevel vises ingen ting. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hver gang du skriver et innlegg må du krysse av for "Vis signatur..." Hvis du har bilde i signaturen, så er vel den funksjonen slått av pga. *host* eeeh.... noen som "misbrukte" muligheten med store bilder og flasher visstnok. :smile: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: JarleW skrev (2002-02-14 13:24):Hver gang du skriver et innlegg må du krysse av for "Vis signatur..."Hvis du har bilde i signaturen, så er vel den funksjonen slått av pga. *host* eeeh.... noen som "misbrukte" muligheten med store bilder og flasher visstnok. :smile: ååå f***, det valget er jo ikke der når jeg bruker frames!!! Amund, dette er ikke bra nok :wink: Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: Xell skrev (2002-02-14 13:40):ååå f***, det valget er jo ikke der når jeg bruker frames!!! Amund, dette er ikke bra nok :wink: Jepp, skal ta en _skikkelig_ gjennomgang av frames-varianten. Hjelp meg gjerne med innspill på hva som bør/må forbedres i frames-varianten. Foreløpig liste: - Bug i listen over neste meldinger dersom én post er lest - Mulighet for å endre sine innstillinger - Mulighet for å poste med signatur Noe mer? Mvh, Amund Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Men dere skal ha skryt for et meget bra tilrettelagt forum! Keep up the good work :wink: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: amund skrev (2002-02-14 20:20):Jepp, skal ta en _skikkelig_ gjennomgang av frames-varianten.Hjelp meg gjerne med innspill på hva som bør/må forbedres i frames-varianten.Foreløpig liste:- Bug i listen over neste meldinger dersom én post er lest- Mulighet for å endre sine innstillinger- Mulighet for å poste med signaturNoe mer?Mvh,Amund bare en ting til :wink: . Savner enkel tilgjengelighet av private meldinger. Gjerne som en link oppe sammen med "endre profil" og "søk". Ellers synes jeg det er et veldig bra forum, fortsett med det bra arbeidet. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Ja, meget bra forum, men i frames versjonen savnet jeg faktisk opsettet slik det er nå. Antar dette kommer, men jeg syns det er lettere å lese i dette enn frames forumet... (Men dette kan jo skyldes framskredet alder...) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Det mangler en knapp som du kan klikke på for å svare på inlegg..nå må du klikke på svar på et inlegg for å så slette hele texten som sto der fra før. Lenke til kommentar
house Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 mens vi fortsatt er inne på det. denne vis signatur tingen er kjei, jeg veit at på phpbb forumene så kan det settes på som default, er passe lei av å klikke vis signatur her nå ;D fix dette da amund :razz: kjører forresten vanlig versjon her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå