MotoG Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Cathedral of Pisa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Stilig med rammen du har laget rundt katedralen..i fullstørele ser det hele ut som tegnet eller malt Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Bare en nytelse å se bilder fra vårt kontinents kanskje mest pictoreske land. Vakkert. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Lekkert m de stolpene man titter igjennom og ut over cathedral of pisa...var en veldig fin effekt syntes jeg og gjorde bilde spennende og litt eventyr aktig for min del..som titte inn i en helt ny verden..smil Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Enig med tidligere kommentatører. Flott bilde dette. Ørlite venstre hellig (ja ikke tårnet da). HDR vil jeg tro uten at du sier det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg