Mephisto- Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Nå nylig har dekoderen min begynt å henge seg opp. Den fungerer i kanskje 5 minutter før bildet fryser og viften begynner å gå for fullt. Nå er det slik at jeg har noen opptak jeg gjerne skulle ha hatt, er det noen god måte å hente ut video fra en Grundig HD-PVR dekoder? Eller må jeg se det tapt for alltid? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Tviler på at det lar seg gjøre, uten at du skaffer en maken dekoder og bytter disken. For at en PVR skal godkjennes så er det nok et krav om at det ikke skal være mulig å hente ut opptak. Rettighetshaverne liker ikke at det er lett tilgang til digitale kopier. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hvis den har analoge utganger (HDMI er kryptert), så kan du jo prøve å koble den til en opptaker med analog inngang, som en videospiller eller et TV-kort. Men det forutsetter jo at den klarer å virke stabilt lenge nok til å spille av de aktuelle opptakene. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Hmm... Kjedelig Men men, takk for svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå