staticide Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hei Info om min pc: AMD FX-6200 6-Core Processor Gigabyte GA-970A-UD3, Socket-AM3+ Samsung SSD 830 Series 128GB 2.5" OEM Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9 Antec Kuhler H2O 620 CPU Kjøler Cooler Master GX 550W PSU ASUS GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA Jeg vet skjermkortet er litt utdatert, men jeg har en venn som har en dårligere AMD pc med akkurat samme skjermkort, og ingen SSD harddisk...Til tross for dette så laster min pc spill treigere enn hans. Det jeg mener med at spill laster treigere er når jeg er inne i spillet og vi laster inn nytt "kart" eller starter nytt game. Da bruker jeg nesten dobbelt så lang til å loade gamet. Et eller annet sted er det noe som ikke stemmer, alle deler fungerer som det skal. Kjørt 12 timers stresstest uten feilmeldinger. Driver til hovedkort og skjermkort er oppdatert. Hvor ligger feilen? Håper på konstruktive svar Takker på forhånd! Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Det hørtes rart ut... Har du lagret spillet på SSD-en? Lenke til kommentar
staticide Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Ja, det har jeg. Lenke til kommentar
staticide Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Jeg hadde denne prosessor + hovedkort tidligere, og da funket det bra. (det var før jeg fikk ssd) Veldig merkelig, oppgradere pc, og spill går treigere å loade ingame. MSI 770-C45, Socket-AM3 AMD Phenom II X4 965 Black Edition Lenke til kommentar
staticide Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå