Tanner Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hei. Flyttet for ikke så lenge siden på hybel. Her har de kabel, noe jeg ikke har vært borti før. Etter å ha satt opp tv-en min, søkte jeg etter kanaler, både digital og analog. (Vet ikke hva dette vil si). Det ser ut som om det er to "typer" kanaler. Den ene går opp til 15, med diverse vanlige kanaler, disse fungerer. Den andre går opp til 1300 eller noe. Når jeg skifter mellom de 15 første kanalene står det ATV under navnet på kanalen. Der står det DTV kabel på de 1300 kanalene, og her får jeg på alle kanalene, unntatt nr en som er NRK 1, feilmeldingen "forvrengt signal". Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 ATV = Analog TV = kan alle se på alle TV-er. DTV = Digital TV = Betal-TV og trenger dekoder, eller cam+programkort hvis det er Canal Digital og du har godkjent TV. 1 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Okei. Takker ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå