lolvik Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Alt for dyr, meh. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Er mange flere enn disse spillene også. Ved lansering? Nei, men i lanseringsvinduet (som varer til mars 2013) er det en del andre godbiter. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Enkelt skaffes. "Hardcore" Wii U pakken skal jeg ha sammen med Rayman Legends, New Super Mario Bros U og Zombi U er verdt Wii U alene! Sa dette for noen måneder siden at det var disse spillene jeg ville ha til lanseringen and I'll be damned jeg fikk dem! Smart trekk å ha New Super Mario Bros U til lanseringen av Wii U! Endret 13. september 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Ved lansering? Nei, men i lanseringsvinduet (som varer til mars 2013) er det en del andre godbiter. Ting som Batman, Tekken, Darksiders og Madden er vel alle dag 1 siden de er gamle spill? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Ved lansering? Nei, men i lanseringsvinduet (som varer til mars 2013) er det en del andre godbiter. Ting som Batman, Tekken, Darksiders og Madden er vel alle dag 1 siden de er gamle spill? Fikk bekreftelse om at Darksiders II kommer til å være lanseringstittel på en e-post nå i kveld, men de andre titlene vet vi ikke når kommer enda. Det kan godt være de kommer på lansering, men ingen har bekreftet det. Her er listen Nintendo viste under strømmen i ettermiddag. Som sagt varer lanseringsvinduet helt til mars neste år: Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Ok. Er forsåvidt bra at du forholder deg til bare det som er offisielt. Men rimelig sikker på at de jeg nevnte - og flere - vil dukke opp allerede dag 1. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 32 GB. Det er SSD, men likevel.Sukk, jeg gleder meg til Nintendo bestemmer seg for å bli med i det tjueførste århundret.Seff kjøper jeg konsollen uansett. Gammeldags er det å legge ved en liten og treg HDD, mye bedre som her, der vi slipper å betale for en knøttliten HDD men får muligheten til å koble på egen HDD. Virkelig? Det er jo i så fall fantastisk. Trodde ikke Nintendo var pragmatiske nok til å åpne for det. Og dette kommer fra en gammel fanboy som har kjøpt det meste de har hatt å by på til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå