Arodem Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Vi kan kose oss med den nye konsollen før Japan. Les hele saken Lenke til kommentar
Lauen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Europa FÅR** den der irriterer meg. midt på siden, var ikke mer enn to sekunder etter jeg åpnet siden at jeg så den. Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Gameractor melder at prisene på forhåndsbestillingene i norske butikker varierer mellom 3995 til 4449 kroner. Synes dette er ganske urimelig pris, Gamer.no sin pris virker mer reell, Viss Nintendo overpriser Wii U nå kan vi bare si takk å farvel til hele konsollen, Den er kraftigere enn current gen, men vil den måle seg med next gen? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Europa FÅR** den der irriterer meg. midt på siden, var ikke mer enn to sekunder etter jeg åpnet siden at jeg så den. Rettet for lengst. Det kan bli noen slike når man oppdaterer kontinuerlig. Men takk for at du passet på. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) euorpa før japan? dette føltest ut som ein felle .......normalt får ikkje europa før etter par månder etter japan og usa Endret 13. september 2012 av BonBattery Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 3499 er en OK pris for den dyreste. Ikke billig på noen måte men...akseptabelt. 1 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 32 GB. Det er SSD, men likevel. Sukk, jeg gleder meg til Nintendo bestemmer seg for å bli med i det tjueførste århundret. Seff kjøper jeg konsollen uansett. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Blir forsatt den billigste konsollen ved launch på lenge, slått kun av sin lillebror. Det faktum at vi får Monster Hunter 3 Ultimate gjør meg kjempeglad og gjør dette til en dag en kjøp (selv om MH3U kommer ikke før tidligst mars). Lenke til kommentar
mrukulele Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 32 GB. Det er SSD, men likevel.Sukk, jeg gleder meg til Nintendo bestemmer seg for å bli med i det tjueførste århundret.Seff kjøper jeg konsollen uansett. Gammeldags er det å legge ved en liten og treg HDD, mye bedre som her, der vi slipper å betale for en knøttliten HDD men får muligheten til å koble på egen HDD. 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Amazon hadde den til £199 tidligere i dag, så tviler på at det blir så dyrt som de postene ovenfor tyder på, men Norge er jo dessverre et dyrt land, så man kan vel aldri vite. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 ser ikke noe galt i at det blir en pris lapp på 4500kr for denne her.. er helt normalt... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 2000,- for grunnpakken sier nå jeg. Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hvilke spill kommer ved release? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 2000 vil være fantastisk, får håpe det blir prisen! Hvilke spill kommer ved release? En hel haug, søk litt på nettet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 2000 vil være fantastisk, får håpe det blir prisen! https://twitter.com/Micromania_Fr/status/246261203159117824 299 EURO blir minimumsprisen på det europeiske fastlandet. Jeg lurer på om forhandlerne i Norge er frekke nok til da å satse på 2999,-, eller om de går for den smartere 2499,-. 300 euro er omtrent 2250 med dagens kurs, så 2000,- kan vi vel bare glemme likevel. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Ser slik ut ja. Suger den situasjonen i europa at ikke bare Nintendo kan annonsere en pris, og at butikkene vil forholde seg til det. Konkurranse er selvsagt bra, så sånn sett er det vel forståelig, men i Norge virker det jo mer som prissamarbeid og kunstig høye priser enn faktisk konkurranse. Uansett, får håpe det dukker opp noen bare deals når det nærmer seg, det er jo mulig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Trur vel uansett eg kjem til å vente på ein klassisk killer app før eit kjøp. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Hvilke spill kommer ved release? "Nintendo viste også flere lanseringstitler. Fra før av visste vi at Nintendos internutviklede lanseringstitler er Nintendo Land og New Super Mario Bros. U, men nå er det også kjent at en god slump med tredjepartspill blir tilgjengelige. Fra Ubisoft får vi Rayman Legends og ZombieU, mens EA frister med FIFA 13 og Mass Effect 3: Special Edition på lanseringsdagen. I tillegg er et lite knippe nedlastbare titler tilgjengelig ved lansering. Trine 2: Director's Cut, Nano Assault Neo, og Toki Tori 2 vil alle ligge klar til nedlasting på Nintendos e-shop den 30. november." Endret 13. september 2012 av Arodem Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Er mange flere enn disse spillene også. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Har ikke bestemt meg om jeg vil ha denne enda. Det jeg så på E3 var bare kaos. "we are going to show you all games today". Og så snakker de 40 min om nintendoland og viser et par trailere. Men props igjen til Nintendo som prøver noe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå