Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Klamydia

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Heisann.

Fikk nettopp høre at jeg burde sjekke meg for klamydia fra en jeg har holdt litt på med. Har hørt at man kan bli steril av å gå med klamydia lenge. Trodde jeg kunne stole mer på denne jenten enn dette, så har ikke tenkt på å sjekke meg for det før. Kan ha gått med sykdommen fra alt mellom 0.5-1.5 år, utifra hvem som smittet henne.

Så vidt jeg vet merker man ikke noe særlig tegn til klamydia, men hva er sjansen for å bli steril hvis jeg har sykdommen og har gått med den en stund?

Mvh gutt 20 Anonym poster: b2fd24313f6a7f527c24298afac1e7ec Anonym poster: b2fd24313f6a7f527c24298afac1e7ec

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare å få sjekka deg. Klamydia kan gjøre deg eller dine partnere sterile(om en går med det i lang tid). Men det kan også gi deg ubehag i form av hyppig vannlating og smerter i underlivet,hoft og rygg. Og svie med vannlating, selv om dette ikke skjer på alle.

Du kan også gå med klamydia uten å kjenne noen av disse symptomene.

Før var klamydia sjekk noe ubehagelig, ved at en stikker en pinne inn i urinrøret. Idag er dette gått bort ifra og du leverer kun en urinprøve.

Er du positiv for klamydia får du en pille og det blir borte.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...