bo0ze Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg har tenkt å kjøpe meg nettbrett. Har sett en del på iPad, og jeg tror denne passer perfekt for meg. Den kjører en form for Linux, og det står den er bra for multimedia og webbrowsing. WIFI rekkeveidden er oppgitt til 100 meter, det må jeg si høres veldig bra ut. Liker også at iPaden kan utvides med minnekort og PCMCIA-kort, de fleste "kopibrettene" til Samsung mangler visst denne muligheten? Det som ikke ser så bra ut er prosessor og minne. Tror kanskje Intel-SA-1110 og 64 SDRAM kan bli litt lite, mulig jeg tar feil..? Noen som har erfaringer med The Digital iPAD, lansert av LG i 2001? HAHAHA, jeg er morsom!!!! 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 det der er hvertfaql ikke en iPad.. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg har tenkt å kjøpe meg nettbrett. Har sett en del på iPad, og jeg tror denne passer perfekt for meg. Den kjører en form for Linux, og det står den er bra for multimedia og webbrowsing. WIFI rekkeveidden er oppgitt til 100 meter, det må jeg si høres veldig bra ut. Liker også at iPaden kan utvides med minnekort og PCMCIA-kort, de fleste "kopibrettene" til Samsung mangler visst denne muligheten? Det som ikke ser så bra ut er prosessor og minne. Tror kanskje Intel-SA-1110 og 64 SDRAM kan bli litt lite, mulig jeg tar feil..? Noen som har erfaringer med The Digital iPAD, lansert av LG i 2001? HAHAHA, jeg er morsom!!!! Vet ikke hva du tøyser med men kjøp en slik heller: http://www.bigpicturebigsound.com/Samsung-GALAXY-Note-10-1-Tablet.shtml Kraftigere og BEDRE!!! -frank Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg har tenkt å kjøpe meg nettbrett. Har sett en del på iPad, og jeg tror denne passer perfekt for meg. Den kjører en form for Linux, og det står den er bra for multimedia og webbrowsing. WIFI rekkeveidden er oppgitt til 100 meter, det må jeg si høres veldig bra ut. Liker også at iPaden kan utvides med minnekort og PCMCIA-kort, de fleste "kopibrettene" til Samsung mangler visst denne muligheten? Det som ikke ser så bra ut er prosessor og minne. Tror kanskje Intel-SA-1110 og 64 SDRAM kan bli litt lite, mulig jeg tar feil..? Noen som har erfaringer med The Digital iPAD, lansert av LG i 2001? HAHAHA, jeg er morsom!!!! Er det 3G på denne ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå