Gå til innhold

Appleboys, jeg trenger hjelp til valg av iPad


bo0ze

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg nettbrett. Har sett en del på iPad, og jeg tror denne passer perfekt for meg. Den kjører en form for Linux, og det står den er bra for multimedia og webbrowsing. WIFI rekkeveidden er oppgitt til 100 meter, det må jeg si høres veldig bra ut. Liker også at iPaden kan utvides med minnekort og PCMCIA-kort, de fleste "kopibrettene" til Samsung mangler visst denne muligheten?

 

Det som ikke ser så bra ut er prosessor og minne. Tror kanskje Intel-SA-1110 og 64 SDRAM kan bli litt lite, mulig jeg tar feil..?

 

Noen som har erfaringer med The Digital iPAD, lansert av LG i 2001? HAHAHA, jeg er morsom!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt å kjøpe meg nettbrett. Har sett en del på iPad, og jeg tror denne passer perfekt for meg. Den kjører en form for Linux, og det står den er bra for multimedia og webbrowsing. WIFI rekkeveidden er oppgitt til 100 meter, det må jeg si høres veldig bra ut. Liker også at iPaden kan utvides med minnekort og PCMCIA-kort, de fleste "kopibrettene" til Samsung mangler visst denne muligheten?

 

Det som ikke ser så bra ut er prosessor og minne. Tror kanskje Intel-SA-1110 og 64 SDRAM kan bli litt lite, mulig jeg tar feil..?

 

Noen som har erfaringer med The Digital iPAD, lansert av LG i 2001? HAHAHA, jeg er morsom!!!!

Vet ikke hva du tøyser med men kjøp en slik heller:

 

http://www.bigpicturebigsound.com/Samsung-GALAXY-Note-10-1-Tablet.shtml

 

Kraftigere og BEDRE!!!

 

-frank

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å kjøpe meg nettbrett. Har sett en del på iPad, og jeg tror denne passer perfekt for meg. Den kjører en form for Linux, og det står den er bra for multimedia og webbrowsing. WIFI rekkeveidden er oppgitt til 100 meter, det må jeg si høres veldig bra ut. Liker også at iPaden kan utvides med minnekort og PCMCIA-kort, de fleste "kopibrettene" til Samsung mangler visst denne muligheten?

 

Det som ikke ser så bra ut er prosessor og minne. Tror kanskje Intel-SA-1110 og 64 SDRAM kan bli litt lite, mulig jeg tar feil..?

 

Noen som har erfaringer med The Digital iPAD, lansert av LG i 2001? HAHAHA, jeg er morsom!!!!

 

Er det 3G på denne ? :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...