Gå til innhold

Ønsker ikke automatisk konfigurasjon av Windows

isabell-

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker ikke automatiske konfigurasjoner av Windows. Hvordan stiller jeg inn slik at jeg slipper dette?! Er så plagsomt!!!

Er det en måte og avbryte automatiske oppdateringer om en sitter ved en pc som plutselig begynner og skru seg av?

En annen ting jeg lurer på er hvordan en kan stille inn Microsoft World slik at en slipper og miste data?

For eksempel i dag så skrudde pc seg av for og konfigurere windows. Men den hadde lagret så sjelden automatisk at det bare var et par setninger som var lagret, hvor jeg hadde skrevet ca 2 sider. Er det noen måte og få de tilbake på?

Blir glad for alle svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å innstallere alle oppdateringer på en gang så slipper du at den innstallerer litt og litt etter som du avbryter de. Er en grunn til at det kommer oppdateringer også, blant annet sikkerhet. Word har en recovery og autosave funksjon så hvis du ser litt rundt i menyene finner du sikkert tidligere dokumenter og evt innstillinger for dette.

Lenke til kommentar

Jeg fant noen automatiske lagringer, men disse inneholdt bare noen setninger. Jeg vet ikke hvor jeg skal lete..

Jeg burde nok bli flinkere til å installere, likevel liker jeg ikke disse plutselige oppdateringene som kan komme når det passer som dårligst. Jeg ønsker ikke og få slike plutselige konfigureringer selv om jeg skulle være dum nok til og ikke installere oppdateringer.

Lenke til kommentar

Det er jo flere måter man kan motta oppdateringer på. Jeg velger alltid vekk den helautomatiske default innstillingen til fordel for " Downloat updates, but let me choose when to install them" (eller noe i den duren). Da får du et merke nede ved klokka når det er noe som venter på at du installerer. Det er litt forskjellig hvor du finner den innstillingen. Du får rote litt rundt.

Lenke til kommentar

Skriv "Windows Update" i Start Menyen -> "Change Settings" i menyen -> Under "important updates" velger du "Download Updates but let me choose whether to install them".

Uansett kommer det ikke oppdateringer til W7 så ofte etter du har fått innstallert alle updates inkl. Service Pack 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...