Rolfemann Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Vår nyoppussede portal er blitt bedre enn noensinne. Kommentar: Velkommen til nye Tek.no! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Utrolig likt design på de fleste websidene under Hardware.no da. Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Forsiden er forsåvidt grei, men synes generelt det er alt for lite informasjon på alt for liten plass i artiklene. Er hele nettstedet designet utelukkende mtp. visning på nettbrett og mobiler? Dette gjelder spesielt for testene, må jo trykke seg gjennom en masse sider med nesten ingen tekst... 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Fine stor bilder, og det er god plass mellom tingene. Eneste som er ulempen er at skjermen min er 16:9, og da blir det veldig upraktisk, fordi det kunne vært så mye bedre om du brukte hele plasse på skjermen, isteden for bare midten.. Lenke til kommentar
svealf Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Fine stor bilder, og det er god plass mellom tingene. Eneste som er ulempen er at skjermen min er 16:9, og da blir det veldig upraktisk, fordi det kunne vært så mye bedre om du brukte hele plasse på skjermen, isteden for bare midten.. (ctrl) + (+)... 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Fine stor bilder, og det er god plass mellom tingene. Eneste som er ulempen er at skjermen min er 16:9, og da blir det veldig upraktisk, fordi det kunne vært så mye bedre om du brukte hele plasse på skjermen, isteden for bare midten.. (ctrl) + (+)... Haha, fikk gjerne megself til å høre litt dum ut der ja xD Greia er at jeg ikke klarer store bokstaver, og pleier som oftest å ha det veldig zoomet ut, men det får jo gå, mange sider som begynner å bli basert på den måten tek.no er nå uansett Lenke til kommentar
jzky Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Liker det nye designet på hele tek.no nettverket. Har bare to ting å pirke på hvor den ene tingen muligens ligger lokalt hos meg - så gi tips til hvordan fikse det. 1) i artiklene så får jeg ikke opp diskusjonsfeltet, må hente det fram via kildekoden. Bruker Firefox, ikke adblock eller noScript innstallert. . 2) På Tablet så får jeg en reklame/e.l. over teksten slik at det blir uleselig. Ellers så digger jeg designet. Lenke til kommentar
Arn_Thor Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Lånt litt fra The Verge..? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Venstre og høyre side brukes til reklame Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Venstre og høyre side brukes til reklame Skyldig, bruker adblocker, skal skru den av nå for å støtte tek.no ^^ Lenke til kommentar
si-m1 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Liker det nye designet på hele tek.no nettverket. Har bare to ting å pirke på hvor den ene tingen muligens ligger lokalt hos meg - så gi tips til hvordan fikse det. 1) i artiklene så får jeg ikke opp diskusjonsfeltet, må hente det fram via kildekoden. Bruker Firefox, ikke adblock eller noScript innstallert. . Merkelig. Fungerer det i andre nettlesere for deg? Det eneste spesielle med den forumfeeden er at den lastes fra diskusjon.no via et javascriptkall. 2) På Tablet så får jeg en reklame/e.l. over teksten slik at det blir uleselig. Ellers så digger jeg designet. Fint å høre at du liker designet. Hvilken tablet får du reklame over teksten og er det snakk om artikkeltekst eller forumtekst? Lenke til kommentar
jzky Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Fint å høre at du liker designet. Hvilken tablet får du reklame over teksten og er det snakk om artikkeltekst eller forumtekst? Har en Asus TF300 og får reklame over teksten på alle browserenne som har Android som standard User-Agent. Setter jeg user-agent til iPad så får jeg ikke reklame over teksten. Se mer om det her : BUG-TRACKER Merkelig. Fungerer det i andre nettlesere for deg? Det eneste spesielle med den forumfeeden er at den lastes fra diskusjon.no via et javascriptkall. Får opp forumet via Chrome, så vet ikke hvorfor det ikke lastes. :/ Lenke til kommentar
jzky Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Merkelig. Fungerer det i andre nettlesere for deg? Det eneste spesielle med den forumfeeden er at den lastes fra diskusjon.no via et javascriptkall. Får opp forumet via Chrome, så vet ikke hvorfor det ikke lastes. :/ Fjernet firefox 15 og installerte mozilla auroa (firefox 17) og da virker kommentarfeltet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå