Konto brukes ikke Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Tenkte å kjøpe nettbrett til min far som fyller 70. Vurderer iPad, men er litt skeptisk til iTunes osv ... de typiske iBegrensningene. Samtidig er det mindre valg og selv om han er oppegående, så bruker han ikke så mye av valgene og dermed kan jo iPad uansett være et godt valg for han, for den er jo stabil og god. Han har PCer og overfører endel bilder mellom enhetene. Hvordan blir dette med iPad - går det greit, eller? Har du forslag til hva som ev kunne vært et bedre valg til han? Endret 18. september 2012 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
bo0ze Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 hva med denne, the Digital iPad, lansert av LG i 2001 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Ja, da ble det iPad Sannelig morsom den "rett ut av boksen" argumentet endel bruker på iProdukter. Han fikk den i går og på kvelden sendte han meg en sms om at han trengte hjelp (noe han aldri har trengt på Android eller Nokia tlf - men endel til PC) Så idag tok jeg meg en tur. Han sier han har lagt inn rett passord og settings til trådløs. Jeg sjekker og finner ut at for å overhodet få komme gjennom oppstarts konf, så MÅ man legge inn enten itunes eller fungerende trådløs (ellers er "neste" grået ut") Får ikke til å endre trådløs eller reaksjon når jeg trykker itunes - ei heller "annet" på nettverk. Så enste måte er å restarte fjøla. DA reageres det, så jeg legger inn riktig settings på trådløs(som jeg tror det var fra før også - han skrev utifra info jeg hadde skrevet ut til han for trådløsnett). Hva skjer - "kan ikke koble til" og fjøla reagerer ikke på å redigere noe igjen - Atter en omstart. Også tilkoblings'boksen' forsvinner "annet nettverk" knappen et par ganger, så der står vi med boksen oppe og ingen mulighet for å komme videre. Så eneste muligheten er å trykke "Home" på fjøla og starte konfigurasjon på nytt. Prøver og feiler flere ganger, så fjerner jeg trådløs på annen enhet og legger til nytt for dobbelsjekk av at trådløssettings er riktig - joda, kobler til med en gang. Wtf - atter restart av fjøla og samme setting, men neida, "kan ikke koble til" Så hva gjør man .... får jo ikke engang starta fjøla uten at man har nettverkstilgang ... hvor idiotisk er det? Alle andre enheter, pc, Android, Nokia kobler rett på trådløs. Så jeg prøver å legge inn passordet på nytt i router - samme passord. DA kobler fjøla sannelig på. Så den "out of the box" enkelte sier det er med iOS er ikke min erfaring med min første iProdukt rett fra esken. (har holdt på endel med iPhone, men ikke rett fra esken) Endret 18. september 2012 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå