SveinParty Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Hei Jeg har hatt store problemer med en pc som hele tiden blir for varm og fryser/skrur seg av. Nå skjønner jeg hvorfor! Den ene vifta står helt stille. Har akkurat skrudd opp pc'en og dratt ut en svær støvdott som lå i vifta, men den fungerer fortsatt ikke.. så jeg lurer på om det er noe jeg kan fikse? Endret 13. september 2012 av SveinParty Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Du må vel bytte ut vifta da. Lenke til kommentar
SveinParty Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 hvor kan jeg kjøpe vifter til bærbare da? Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Finn ut produktnummeret på viften. Og enten da kjøpe fra produsent, eller sjekk på ebay. Et raskt søk på google med produktnummer vil gi mange alternativer, så sant PCen er av en kjent produsent og ikke alt for gammel. Endret 14. september 2012 av Snytefant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå