wizhl Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hei, jeg er bare 15 år og jeg lurer på om jeg kan bestille mcard? https://soknad.entercard.no/remembercard.cca?kilde=59&gclid=CL-gopuxsrICFSIwmAod1QoAcg Er ganske erfaren med penger og alt det der. Noen som vet? eller må jeg være 18? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Det går nok dessverre ikke. Men du kan jo spørre dine foreldre om de vil bestille et til deg. Men det er vel egentlig ikke så smart av dine foreldre å gjøre det. Lenke til kommentar
wizhl Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Det går nok dessverre ikke. Men du kan jo spørre dine foreldre om de vil bestille et til deg. Men det er vel egentlig ikke så smart av dine foreldre å gjøre det. Jaja, da er det bare og vente til jeg blir 18 som ALT annet fikk akk 1800 kr på konto Betaling, reservert transaksjon 1.782,00 siden det står reserver transasjon betyr at jeg ikke kan bruke de enda right? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Det som står som disponibelt beløp på kontoen din er den summen du kan bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå