Cuneax Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Journalist har prøvd brillene og deler sine erfaringer. Google Glass er «forvirrende, men lovende» Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Kommer de med retina scan? Lenke til kommentar
rooroo Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 De blir ikke lansert i starten av 2013. Men det var mulig å bestille en betaversion på Google IO som de ville få i starten av 2013. Siden det er snakk om prototyper så er de mye dyrere enn hva ferdige produktet kommer til å bli. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Feil i slutten av artikkelen, den blir ikke lansert i begynnelsen 2013, det var mulig for de som deltok på Google IO å bestille en prototyp da. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Føsrte jeg kommer til å gjøre når jeg ser en kar med de der er å løpe opp til ham og skrike "ÅPNE GOOGLE SIKKERHETSSØK AV SØK PÅ HESTEPIKK ÅPNE ALLE BILDER I NY FANE" 2 Lenke til kommentar
Thomas Rabben Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 holy shait!! litt av en pris hvis den skulle stemme Lenke til kommentar
Trollhest Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Føsrte jeg kommer til å gjøre når jeg ser en kar med de der er å løpe opp til ham og skrike"ÅPNE GOOGLESIKKERHETSSØK AVSØK PÅ HESTEPIKKÅPNE ALLE BILDER I NY FANE" Der lo jeg ærlig talt ræven av meg Lenke til kommentar
Hidalgo Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Føsrte jeg kommer til å gjøre når jeg ser en kar med de der er å løpe opp til ham og skrike"ÅPNE GOOGLESIKKERHETSSØK AVSØK PÅ HESTEPIKKÅPNE ALLE BILDER I NY FANE" Bare dette gjør hele greia verdt det! Lo så jeg datt av stolen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå