DeViLoN Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Kom over en såkalt "überbios" til Asus A7N8X-Deluxe rev. 1.xx i dag (modifisert bios), og tenkte at dette måtte jeg jo teste ut. Oppsettet mitt er: AMD Athlon XP1900+ Asus A7V8X-Deluxe 512MB TwinMos DDR333 Prosessor er ikke opplåst, har ikke tuklet med noe hardware. Systemet er vannkjølt Med orginal bios har jeg klart max 150 FSB x 12MP = 1800MHz Klarte å krabbe forbi dette punktet nå resultat følger Med cpu tempratur på 32°C og MB 20°C Kan jeg være fornøyd med dette? Lenke til kommentar
dp Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 er ikke xp 1900 palomino basert? isåfall er det et veldig bra resultat. ikke mange palomino cpuer som går over 1800mhz. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Er det stabilt? Har hørt at Überbios ikke er så Überstabil... Hvilken instillinger (som ikke er tilgjengelig på "vanlig" bios) har du forandret på? Lurer på den Biosen selv... Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Merkelig screenshot. Så vidt jeg kan se så er det tatt i et linux-miljø (KDE)? Men i WCPUID står det winxpsp1 2600? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Merkelig screenshot. Så vidt jeg kan se så er det tatt i et linux-miljø (KDE)? Men i WCPUID står det winxpsp1 2600? har du aldri hørt om themes til xp ? Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Merkelig screenshot. Så vidt jeg kan se så er det tatt i et linux-miljø (KDE)? Men i WCPUID står det winxpsp1 2600? har du aldri hørt om themes til xp ? Finnes Keramik til XP? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Merkelig screenshot. Så vidt jeg kan se så er det tatt i et linux-miljø (KDE)? Men i WCPUID står det winxpsp1 2600? har du aldri hørt om themes til xp ? Finnes Keramik til XP? Du kan lage egne themes også.. så det er mulig det... Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 kan legge til at dette var maks jwg fikk bootet med, måtte ned 2 hakk for å få maskinen 100% stabil, altså 152MHz FSB, 12X Mp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå