Hveding Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Hei! Bestilte et bilratt og spillet Dirt 3 fra CDON.no. Etter bestillingen, så oppdaterte jeg meg på CDON før å se når pakken sku bli levert. Når den ble levert, så fikk jeg en mail om at pakken vil være her om 2-3 dager. Det er jo greit, men jeg fikk Dirt 3 i postkassen, mens rattet ikke har kommet til postkontoret. Skal ikke disse komme samtidig ??? Har spurt på postkontoret etter en pakke fra CDON, men de har ikke fått noe å mener det kommer i morgen (det har de sagt i 2 dager nå). Men tanken slo meg ikke før nå, kan det hende at pakken ikke er pakket inn i en eske med CDON logoer på seg ? Rattet er fra Logitech, så kan jo hende det står Logitech og ikke noe annet ? Mvh Patrick. Endret 13. september 2012 av Hveding Lenke til kommentar
B25S Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Nei, ikke nødvendigvis. Men om det står at det er 2 pakker i kolli så kommer de som regel samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå