Vakuum Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 http://www.windowsph...db-be9c7a39c3a2 Kollektivt er en app jeg laget for å finne reiser i østlandsområdet med ruter sitt api. Appen skulle være rask, enkel og pen å se på. I tillegg skulle den løse oppgavene sine godt uten alt for mye ekstra ting man ofte ikke trenger. Appen er også gratis og helt uten reklame! I siste versjonen jobbet jeg med å få den til å bli enda raskere og nøyaktig, samt la til en liten sms-knapp for reiser slik at man kunne sende beskrivelsen til andre. For de av dere som har brukt appen en del, er det noe dere gjerne skulle hatt som ikke er der i dag? Ellers så er det bare å komme med generelle tilbakemeldinger på siste versjon hvis dere vil det. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Har jobbet litt med å gjøre reiseoversikten mer leselig. Syns jeg har fått til et ganske bra resultat. Her ser dere forskjell mellom gammel og ny Her er eksempler på forskjellige reiser Endret 23. september 2012 av Vakuum Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Den ser jo veldig bra ut! Jeg skal spre den til folk med wp7. Selv har jeg den originale Ruter appen på iPhone. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Den ser jo veldig bra ut! Jeg skal spre den til folk med wp7. Selv har jeg den originale Ruter appen på iPhone. Kult! Har nettopp sendt inn siste versjonen til marketplace, så den nye reisevisningen er ikke ute ennå. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Da er endelig endringene ute i marketplace! Tok litt tid da jeg har gått igjennom mye av koden og gjort raskere og bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå