Cuneax Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Den svenske musikktjenesten ønsker å utvide med film og TV. Spotify vil vise HBO-serier Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Høres lovende ut! 2 Lenke til kommentar
AndersTK Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Høres lovende ut! Ja, håper dette er starten på noe større. Kommer til å støtte denne tjenesten, slik at det kansje viser andre selskaper at det kan fungere. 1 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Kult. Hjemmekinoreceiveren har spotify-støtte. Kult om det kommer en som har støtte for video-strømming over spotify. 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Kult.Hjemmekinoreceiveren har spotify-støtte. Kult om det kommer en som har støtte for video-strømming over spotify. E de tilfeldigvis en Onkyo ?? Onkyo <3 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Synd att ej ikkje he internett til å strømme video da.... 1,8 Mb/s (230 KB/s) er ikkje nok :'-( Lenke til kommentar
joudesu Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Kult.Hjemmekinoreceiveren har spotify-støtte. Kult om det kommer en som har støtte for video-strømming over spotify.E de tilfeldigvis en Onkyo ?? Onkyo <3 ONKYO TX-NR809<3 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Ahhh, deilige rykter Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Bra og jeg skal gladelig betale det dobbelte av det jeg nå betaler for premium. Blir spennende å se hvilken prismodell de velger seg. Kanskje vi nå ser første steget på veien til en fullverdig spotify som tilbyr streaming av både lyd og bilde - og det fra mange forskjellige tilbydere. Får de til noe slikt at man kan streame mer enn bare HBO tror jeg nok glatt jeg ville hatt betalingsvilje til oppimot 3 ganger dagens pris. Endret 13. september 2012 av mrs.robinson Lenke til kommentar
magnushegge Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 OMG OMG OMG! It's happening! It's happening! The revolution is coming xD Neida, men dette høres meget spennende ut! Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hvor lenge før nrk krever lisens for spotify-abb? Lenke til kommentar
idos Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Dette kan vi like. .. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Bare ikke Apple kjøper dem opp så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Høres lovende ut! Helt enig, håper bare det blir en del av premium og unlimeted tilbudet.. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Dette var en utrolig deilig nyhet! Håper bare dette ikke øker prisen på Spotify alt for mye. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 *streaming Anyways kommer det serier i HD er det sub for min del. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!! :-D Life just got worth living again ;-) Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Bare ikke Apple kjøper dem opp så. Not gonna happen! derimot er en sammenslåing med netflix ikke utenkelig. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hvis de får til dette skikkelig er det veldig positivt! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Spørsmålet er, vil musikktjenesten svekkes, har de nok mannskap til å sette igang noe slik, hvor bra blir tilbudet? Hva blir prisen? Hvor blir fokuset, vil de ha egen video-avdeling? Blir du som kunde nødt til å betale ekstra for premium-abonnementet fordi de legger film og TV-serier inn i premium? Hvis de to tjenestene blir tilbudt i separate abonnementer (i tillegg til abonnement-pakker), og det ikke svekker/degraderer ytelse/opplevelse i musikkspilleren deres, så er jeg med. Men da skal lyd- og bildekvaliteten være god og tilbudet like godt! Jeg er relativt sikker på at prisen blir minimum 99 NOK, noen av utviklerne må også fokusere på video, men håper de ansetter nok til at musikktjenesten slipper å flytte fokuset bort fra deres arbeid. Endret 14. september 2012 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå