KILMAS Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) hei jeg tenkte og lage et trå på hvilket rykter som går på den neste nexus telefonen. jeg har nå en galaxy nexus og jeg er godt fornøyd,men jeg har lyst på en ny nexus telefon med bedre specs. her er litt rykter jeg fant om nye nexus telefoner. http://phandroid.com...g-sony-samsung/ synes det virker veldig lovende vist det kommer Sony Xperia Nexus, Samsung Galaxy Nexus II, LG Optimus Nexus.jo mere valg vi som forbrukere har jo bedre er det. min drømme telefon er som en lg Optimus G E973 bare som en nexus telefon.har aldri tatt sjansen på og kjøpe en lg telefon pga de er elendig og oppdatere telefonene sine med siste software. hva vil dere se in den neste nexus telefonen? Endret 13. september 2012 av KILMAS Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 - Ikke større skjerm - Støtte for 4G/LTE her i Norge - Støtte for ekstern microSD kort - Gjerne 2GB RAM, men lite sannsynlig - Større batteri > 2000mAh. Gjerne skiftbar - Bedre kamera - Må nok oppgradere CPU, helst ikke Tegra Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Siden Google nå eier Motorola (Mobility), er det mest sannsynlig disse som står for den neste Nexusen. Det har også ryktes (sikkert mer dagdrømt) om fem forskjellige modeller på 5-årsdagen til Android i november. Den som lever for se! Men at tiden er moden for en ny Nexus-modell er det ingen tvil om! Og denne burde kommer for salg i år. Ellers er jeg enig med Ali I Hagen Endret 15. september 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå