Gå til innhold

Studere i USA

Drafien

Anbefalte innlegg

Heisann. Har vurdert å reise til USA for å studere ved et university/college der, og lurer da på hva jeg trenger for å gjøre dette?

Er klar over at SAT og som oftest TOEFL er 2 tester du må gjennomføre. Må man også sende ved det norske vitnemålet? Har et par fag med IG/1, og jeg lurer på om det eneste jeg kan gjøre er å ta opp disse og få de godkjent, eller om det finnes andre måter for å kompensere for disse fagene eventuelt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann. Har vurdert å reise til USA for å studere ved et university/college der, og lurer da på hva jeg trenger for å gjøre dette?

Er klar over at SAT og som oftest TOEFL er 2 tester du må gjennomføre. Må man også sende ved det norske vitnemålet? Har et par fag med IG/1, og jeg lurer på om det eneste jeg kan gjøre er å ta opp disse og få de godkjent, eller om det finnes andre måter for å kompensere for disse fagene eventuelt?

Go to the university website where you would like to go and find the "admissions" section and also the "foreign student" section. You van also email the registrar for admission requirements for foreign students

Hvilke universitet liker du? Mitt universitet var western michigan. Jeg anbefale du velger universitetet basert på faget du ønsker å studere. De alle har sine spesielle fag som de konsentrere seg på

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...