petterpann Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Avtalte ingenting spesielt med Tryg når jeg fikset forsikringen. Alt jeg vet er at jeg fikk en regning i Mai. Tror den var på 3500 kr. Kan det da tenkes at neste regning blir å komme på slutten av året? Er snakk om vanlig ansvar over 25 år. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Mener på at regningen kommer en gang pr mnd for min del, men kan godt hende at Tryg sender ut færre regninger og legger sammen flere mnd i slengen. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Dette varierer etter hva du har avtalt. Du vet vel hvor mye du skal betale i året? Kanskje det står noe på fakturaen du mottok, også? Selv betaler jeg ikke mer enn 3 500 i året for ansvar, men dette varierer jo veldig etter bonus, alder og ikke minst hvilken bil du har. Endret 13. september 2012 av Phileas Fogg 1 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hvor mange terminer du har fremkommer av forsikringsbeviset ditt. Hvis du er smart så leser du nøye igjennom dette beviset da det står en del informasjon som regulerer selskapets og ditt ansvar. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå