Gå til innhold

Bestilling av PC uten penger på konto?

KristianBa2

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg bestilte for to døgn siden en laptop fra dell og har siden lurt på hvorfor bestillingen dukket opp på nettsiden deres. Fant i sted ut at de var ikke fått noe penger da jeg hadde litt for lite på kontoen som kortet sto på.

De har mottatt bestillingen og jeg fikk med en gang en Kvittering på epost som bl.a. inneholdt følgende:

"Du vil motta en ordrebekreftelse via email etter at betalingen din er godkjent, så vennligst sjekk emailen din jevnlig."

PC'en jeg bestilte var det tilbud på som nå er gått ut(for 45 min siden).

Jeg overførte penger til kontoen kortet står på nå, men hva vil nå skje? Vil betalingen nå bli gjennomført og jeg får det jeg har bestilt, vil ikke betalingen bli gjennomført da jeg ikke hadde penger på kontoen tidligere eller vil bestillingen bli kansellert pga. utgått tilbud selv om ordren ble lagt inn da det var tilbud?

Dersom det ikke er noe problem og betalingen vil bli gjennomført: Når blir den det og hvor går grensen for når nettbutikker gir opp å sjekke om det er penger tilgjengelig?

Håper det er noen her som har peiling på slikt, finner ikke noe om det på nettet.

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hej

Jeg vil meget gerne checke status på din ordre, hvis du sender mig dit ordrenummer i en privat besked. Har vi forsøgt at trække pengene uden held, vil vi som oftest enten prøve igen lidt senere, eller også kontakte dig igen, men henblik på en bank overførsel istedet.

Med venlig hilsen

Karina Hansen

Dell | Social Media & Communities Professional

Følg os på Twitter: @DellLytter

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...