KristianBa2 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Heisann! Jeg bestilte for to døgn siden en laptop fra dell og har siden lurt på hvorfor bestillingen dukket opp på nettsiden deres. Fant i sted ut at de var ikke fått noe penger da jeg hadde litt for lite på kontoen som kortet sto på. De har mottatt bestillingen og jeg fikk med en gang en Kvittering på epost som bl.a. inneholdt følgende: "Du vil motta en ordrebekreftelse via email etter at betalingen din er godkjent, så vennligst sjekk emailen din jevnlig." PC'en jeg bestilte var det tilbud på som nå er gått ut(for 45 min siden). Jeg overførte penger til kontoen kortet står på nå, men hva vil nå skje? Vil betalingen nå bli gjennomført og jeg får det jeg har bestilt, vil ikke betalingen bli gjennomført da jeg ikke hadde penger på kontoen tidligere eller vil bestillingen bli kansellert pga. utgått tilbud selv om ordren ble lagt inn da det var tilbud? Dersom det ikke er noe problem og betalingen vil bli gjennomført: Når blir den det og hvor går grensen for når nettbutikker gir opp å sjekke om det er penger tilgjengelig? Håper det er noen her som har peiling på slikt, finner ikke noe om det på nettet. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Da ringer du dell og spør. Fikk du en kvittering eller en bekreftelse på at bestillingen var mottatt? Jeg vil tro det ordner seg. Lenke til kommentar
KristianBa2 Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Har kontaktet dem, men ikke fått noe svar enda. Fikk en bekreftelse på at de hadde mottatt ordren. Kan nettbutikker få betalingen selv om det ikke er penger på kontoen med det første altså? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Det er da bare å høre med banken din, hvis ingenting er reservert eller trukket, så har ikke banken fått betaling. Hett tips: Dersom du ringer på telefon får du svar raskere enn med epost. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hej Jeg vil meget gerne checke status på din ordre, hvis du sender mig dit ordrenummer i en privat besked. Har vi forsøgt at trække pengene uden held, vil vi som oftest enten prøve igen lidt senere, eller også kontakte dig igen, men henblik på en bank overførsel istedet. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter 2 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Det kaller jeg service! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå