redface Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei! Jeg satt å surfet litt her og stakk som vanlig innom komplett sine sider for å sjekke diverse. Stakk så innom og så på prisene på Socket A-prossesorer.. Fikk meg litt av ett sjokk skal jeg si dere! Forskjellen mellom XP3200 boxed og None-boxed var ett tusen spenn!! :o Logiske forklaringer please(før jeg springer å skaller hodet i veggen)? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Det må vel være en feil vel. Selv den dyreste kjøleren koster ikke så mye. 565 kr kosta den dyreste kjøleren på microplex. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Tror det er nytt at AMD selger 3200+ uten vifte, så det er sikkert en ny pris på 3200+ prosessoren og boxed versjonen kommer sikkert til å falle i pris snart. Lenke til kommentar
redface Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Puh! Da slapp jeg iallefall å få en stygg kul! Men er egentlig komplett klar over dette? Er jo en stygg glipp, og enhver som er ute etter å kjøpe denne prossesoren(og ikke er halvt blind :wink: ) vil jo ta den billigste utgaven, eller? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Er bare en prisningsfeil tipper jeg. Vet ikke innkjøpsprisene til disse CPU`ene ,men i starten koster somregel boxed mye mer. Det er fordi di ikke har solgt noe særlig av disse. Og Boxed og ikke boxed er jo samme cpu da. Skjønner ikke hvorfor folk klager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå