Pål Norvoll Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Kveldshimmel i Kautokeino Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Sjelden vakker himmel du skildrer her, forsterket av det jevne viddelandet nederst. At du tar med deler av skylaget øverst er bra, ser jeg, etter at jeg prøvde å utelate det. Godt komponert. Flott naturfortelling. Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Sjelden vakker himmel du skildrer her, forsterket av det jevne viddelandet nederst.At du tar med deler av skylaget øverst er bra, ser jeg, etter at jeg prøvde å utelate det. Godt komponert.Flott naturfortelling. Takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg liker slike flotte skuer, og komponerer de som regel med mye himmel og skyer. Noen liker det og andre ikke. Glad du satte pris på bildet Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 flot aftenhimmel du viser her, velkomponert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg