Gå til innhold

To Hell and Back (1955) Hjelp!

Heltenjon

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen her som har en aning om hvor en kan få kjøpt denne filmen ? http://www.imdb.com/title/tt0048729/

Fant den ikke på noen av de norske sidene jeg vet om, men fant den bla. på Amazon..

En litt eldre mann som skal ha den, så skulle helst hatt norsk tekst på den.

Med tanke på at det er en litt eldre film, så er den vell gjerne ikke så lett å få fatt på ?

Endret av Heltenjon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant ikke etter et kjapt søk noe info om at denne er / har vært utgitt på DVD i Norge.

Men jeg fant info om en dansk utgivelse som skal ha norske undertekster, til salgs på Laserdisken.dk og DVDCity.dk. Begge steder for en i utgangspunktet hyggelig sum, men dem siste her tar seg 205,- danske kroner for å sende en enkelt DVD til Norge ...

Laserdisken derimot ser, etter å ha begynt utsjekkingen, ut til å ha fri frakt til Norge. Er det sånn er jo virkelig dette en nettbutikk å merke seg!

Hvis du kjøper DVDen fra dem hadde jeg satt stor pris på info om de faktisk sender uten portokostnad til Norge.

Lenke til kommentar

Takk, skal sjekke det ut, skal legge til informasjon her om jeg kjøper :-)

EDIT:

Pris i DKK

DVD To Hell and Back 23.20 DKK

Forsendelse 35.00 DKK

I alt 58.20 DKK

Dette er beløpet jeg fikk beskjed om på siden deres vertfall, jeg ser når den kommer i posten om det gjerne kommer på et høyere beløp :)

Endret av Heltenjon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...