Gå til innhold

Yamakasi Catleap Dual Monitor AMD HD6950


Discord

Anbefalte innlegg

hei folkens

 

er på jakt etter 2 nye skjermer som skal erstatte mine gamle 22"ere.

har en stunn suglet litt på 2 stk Yamakasi Catleap http://www.ebay.com/itm/Yamakasi-Catleap-Q270-SE-LED-2560-x-1440-S-IPS-TESTED-SHIP-WITH-EMS-TESTED-/271052136034?pt=Computer_Monitors&hash=item3f1bf75e62#ht_25777wt_1163

 

men eneste infoen jeg finner ang bruk av 2stk av disse monitorene er på en selgers side der det står "* In case Dual Monitors, GTX580(NVIDIA), HD6970(ATI)and higher versions." men finner ingen forskjell på 6950 soim jeg har og 6970 som det skal virke på.

 

noen som har 2 slike monitorer og kan gi litt mere info?

 

takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme skjermkort som deg, og vurderer samme 2skjermsoppsett. Slik jeg har forstått det, kobler du ene skjermen til DL DVI utgangen og så trenger du en en "displayport til DL DVI" -overgang. Catleap / Achievan skjermene har kun DVI grensesnitt, og for så høy oppløsning kreves "DL" - "Dual link".

 

Understreker at jeg IKKE har testet dette selv.

 

Her er litt lesestoff angående disse skjermene, beklager om dette er linket tidligere i tråden.

Endret av Filla
Lenke til kommentar

De oppgitte skjermkortene er det bare å glemme å se på. De lister kun opp et par vanlige skjermkort med Dual-Link DVI. Og som Filla nevnte så er kravet en Dual-Link DVI-port, som de fleste high-end kort har hatt i ganske mange år nå.

 

Ikke noe nytt med andre ord, og ja HD 6950 har dette. Den har to DVI, men bare den ene vil gi deg Dual-Link, da de krever at du bruker en Display port overgang til DVI. Bare sånn for å bekrefte Filla sine opplysninger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...