TypN Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hei! Driver nå og spille BF3 på laptopen (i og med at den er mye kraftigere enn den stasjonære ), så nå føler jeg det er på tide med en aldri så liten oppgradering av pcen. Dette er følgende speccs: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Lian Li Miditower, Aluminium, Sort Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7170S Asus P5K, P35, Socket-775 Creative SB X-Fi XtremeGamer Retail OCZ DDR2 2048MB Special Ops Edition Western Digital Raptor 150GB S-ATA Western Digital 500GB S-ATA Samsung SH-D163A DVD-ROM 16X/48 SAPPHIRE RADEON HD5450 512MB DDR3 Mist 500W Strømforsyning Tenkte å få en "brukbar" pc til BF3, dvs å kjøre smertefritt på ultra ikke er et krav, men gjerne med medium/high uten lagg. Hvordan er det med HD7870 vs GTX660 Ti og AMD FX-4100 vs i5? Verdt å gå for nvidia/intel for mitt bruk? Tenkte følgende: Hva tror dere? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Du er klar over at den strømforsyningen ikke er modulær? Kan fort bli mye kabelrot i kabinettet. Resten ser greit ut. Vet ikke så mye om AMD sine CPU-er og HK, men det skal vel fungere greit det der. Hvis jeg skal anbefale noe fra Intel som holder deg innenfor budsjettet, så må det bli i5-3570k CPU og Gigabyte GA-Z77 hovedkort. Det blir vel akkurat under 6k for alt EDIT: Kanskje skru opp skjermkortet til 7870, og eventuelt skru ned CPU til i5-2500k hvis det er nødvendig økonomisk sett. Endret 12. september 2012 av moby_duck Lenke til kommentar
TypN Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Jepp, klar over at det ikke er modulær strømforsyning, men skal nok greie å få det ganske ryddig i kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå