settings Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 er bildeopplasteren endra? får ikke lasta opp bilder (genial som jeg er tok jeg screenshot og skulle laste opp) og det har dukket opp to felt der det står bla igjennom vedsiden av. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 samme problemet her, får ikke lastet opp. Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Det var da som bare! Det ser ut som vi sliter litt med serverne våre gitt. Hold på hestene, så fikser vi straks! Litt teknisk mumbojumbo: 500 Internal Server Error så det er der vi er idag. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Det var da som bare! Det ser ut som vi sliter litt med serverne våre gitt. Hold på hestene, så fikser vi straks! Litt teknisk mumbojumbo: 500 Internal Server Error så det er der vi er idag. Hvilken tråd forsøker du laste opp til? Klarer ikke reprodusere dette. Kunne du lastet opp (ehm.. bruk bildr.no el. ) et bilde av slik filopplasteren ser ut hos deg? Også vil jeg gjerne vite nettleser Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 (endret) jeg får feilmeldinger i hytt og pine, prøvde å komentere her istad, men fikk en annen feilmelding. prøver igjen: puppetråden til Lars, skal gjøre det etterpå hvis jeg huske, nettleseren er firefox. funker dette? Endret 13. september 2012 av settings Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 jeg får feilmeldinger i hytt og pine, prøvde å komentere her istad, men fikk en annen feilmelding. Kunne du tatt bilder av de feilmeldingene du får? Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 hvis jeg husker det så. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 hvis jeg husker det så. Trenger ikke nødvendigvis bilder, så lenge jeg kan få en kopi av meldingen slik som den sto. Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 ny feilmelding da: Det var da som bare! Det ser ut som vi sliter litt med serverne våre gitt. Hold på hestene, så fikser vi straks! Litt teknisk mumbojumbo: 503 Service Unavailable alt som står, opplasteren virker enda ikke. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvilket filformat forsøker du laste opp? Kan du se om det løser seg med å tømme din nettlesercache og/eller endre opplaster? Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 skal teste, har også nå funnet ut at spoilere ikke virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå