Akidon Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Venter i spenning på hva som er bedre med IOS 1 Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 "Du tar feil. Jeg har rett. MIN telefon er best, og OS'et som MIN telefon kjører, er best! Hvis du liker noe annet enn meg, er du hjernevasket." Dette er den følelsen jeg sitter igjen med etter å ha lest igjennom tråden. Jeg har hatt både iphone, og Androidtelefoner, og liker begge dela, men foretrekker Android, blandt annet pga. rask og enkel filoverføring, widgets, og generelt sett de mulighetene man har til å gjøre telefonen mer personlig og ulik det alle andre har. Til tross for dette, klarer jeg allikevel å se at iphone er en veldig bra telefon, selv om jeg ikke har særlig mye til overs for Apple. Er ikke det utrolig? Men for all del; Fanboykrangling er alltid underholdende... 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Da har dere fått kranglet nok. Jeg stenger tråden så jeg får tid til å lese de siste sidene, og avgjøre om den har livets rett. Redigert: Og der har jeg lest de siste sidene. Tråden forblir stengt, og et flertall av deltakerne bør revurdere hvor mye tid de skal bruke på å krangle om hvilket OS som er best. Enkelte av innleggene grenser mot det latterlige. Endret 15. september 2012 av Runar 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg