Gå til innhold

Hjelp til kjøp av iPhone 4S

Anbefalte innlegg

Hei skal kjøpe meg en ny mobil ( smarphone what ever ) men lurte på hva jeg kan gjøre med den, altså spørmålene mine er.

- Kan jeg kjøpe en minnebrikke for den?

- Kan jeg laste ned filmer på den? Filmer som er lastet ned fra nettet og overført til Mobilen.

- Jeg skal velge NetCom fastpris large? eller noe annet, skal ikke være på nette for mye men er på av og til og sender en meldinger av og til også....

Hadde vært fint å få litt info før jeg kjøper den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel det som er apples policy ja, å tillate ca 0 film-formater.

På iPad er det lett å bare installere en annen film-spiller, vet ikke hvordan dette er på iPhone. Jeg bruker AVPlayerHD på iPad, funker utrolig bra. Tror jeg har sett at den er tilgjengelig på iPhone også.

Hvis ikke må du vel konvertere ja.

Lenke til kommentar

Det er vel det som er apples policy ja, å tillate ca 0 film-formater.

På iPad er det lett å bare installere en annen film-spiller, vet ikke hvordan dette er på iPhone. Jeg bruker AVPlayerHD på iPad, funker utrolig bra. Tror jeg har sett at den er tilgjengelig på iPhone også.

Hvis ikke må du vel konvertere ja.

Nå er mitt spørsmål, får du overført noen filer via iTunes som den ikke støtter?

La oss ta MKV og OGG filer som eksempler. Hvordan får du overført disse formatene til din iOS enhet uten at iTunes automatisk konverterer dem dem til MP4 og MP3?

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Du kobler iPaden til Macen, går inn i iTunes, velger iPaden, går inn på Apps, og helt nederst ligger AVPlayerHD. Da bare åpner du Finder og drar filene over. Har ikke prøvt OGG-filer, men har store mengder 720p MKV-filer som fungerer som en drøm!

Merk at du må legge videoene inn som app-data, og ikke som ordinære filmer. Pittelitt mer tungvindt, men du verden hvor greit det er å kunne se full HD uten for mye mask.

Vil tro det fungerer noelunde på samme måten på iPhone siden de bruker samme operativsystem.

Lenke til kommentar

Hæ? iPhone 5 har ikke kommet til Norge enda. Hvis du skal vente til en enda nyere iPhone kan du ikke ha noe umiddelbart behov for ny telefon..

Jeg mente at jeg skal vente på iPhone 6 om det kommer eller ikke what ever, jeg skal kjøpe meg iPhone 4S og thats it =)

Så håper noen kan svare på spørsmålene min =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...